Mobilt hotspot | YouSee Community
Svar

Mobilt hotspot

Hej. Jeg har fået en sms om at her fra 1. Juni er der fri data på mobilen. I den forbindelse vil jeg bare lige høre hvor meget data (mobilt hotspot ) kan jeg så få lov at dele? Jeg har 3 børn der bruger ipad til film!!
icon

Bedste svar af Slangefar 9 juni 2019, 11:20

Ubegrænset data på mobilt bredbånd har normalt en "fair use" grænse på 1 TB per måned. Hvad YouSee mener her kan kun de svare på. Spørg på Facebook eller ring 70 70 40 40.
Se original

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der kan deles den mængde data der haves i abonnementet, så der er jo derved ingen begrænsning i perioden.
Super tak for svar
Omdømme 7
Badge +7
Ubegrænset data på mobilt bredbånd har normalt en "fair use" grænse på 1 TB per måned. Hvad YouSee mener her kan kun de svare på. Spørg på Facebook eller ring 70 70 40 40.
Omdømme 7
Badge +6

Eller du kan også på den først kommende hverdag logge ind på Mit YouSee og chatte med Kundeservice.
Det gjorde jeg så tidligt som i Fredags og kom ret hurtigt igennem til en medarbejder.

Besvar