Svar

Mobilopsparing

Badge +1
Hej

Kan man bruge Mobilopsparingen til køb af tablet i butikkerne? 😊

Stine Prehn
icon

Bedste svar af Nikolaj 28 juni 2017, 11:38

Hej i tråden,

Radiomanden forsøgte blot at hjælpe - det er langt fra altid, at brugere finder frem til den tekst, så jeg er helt sikker på, at det blot var for at være venlig at Radiomanden fandt den frem til dig :)

I forhold til dit spørgsmål, så har jeg forhørt mig med en kollega som fortæller, at det godt kan lade sig gøre at bruge din mobilopsparing på en Tablet. Du skal blot købe den på dit mobilabonnement som de vil spørge til - så kan det sagtens lade sig gøre :)

Vh
Nikolaj

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Vilkår for Mobilopsparing

YouSee Mobilopsparing er en fordel for dig, der har et mobilabonnement hos YouSee gennem din bolig- eller antenneforening. Når du indgår en abonnementsaftale for mobiltelefoni hos YouSee Mobil, får du adgang til 300 kr., som du kan bruge til køb af en mobiltelefon. Efter 6 måneder får du igen 300 kr. Du kan i alt opspare 600 kr. Når du har brugt din opsparing, begynder din opsparing automatisk igen efter 6 måneder.

Adgangen til Mobilopsparing gælder, så længe du har en aftale om mobiltelefoni hos YouSee, og er medlem af en bolig- eller antenneforening, som YouSee har indgået aftale med. Ved skift til et abonnement uden Mobilopsparing stopper ordningen, og der vil på tidspunktet for ophør af aftalen ikke længere være adgang til en eventuel Mobilopsparing. Det samme gælder, hvis du opsiger dit mobilabonnement.

Mobilopsparing kan ikke kombineres med andre rabatkoder som f.eks. Mobil Rabatkode. Mobilopsparing er personlig og kan ikke kombineres med anden Mobilopsparing, og kan ikke ombyttes til kontanter. Hele opsparingen indløses ved køb af ny mobiltelefon. Det gælder også i tilfælde, hvor mobiltelefonen koster mindre end beløbet til rådighed. Op til fem familiemedlemmer i husstanden kan få Mobilopsparing med et adgangsgivende abonnement. Køber du mobiltelefon i webshoppen eller i butik, bliver opsparingen aktiveret med det samme. Køber du ikke en mobiltelefon samtidigt med, at du køber et mobilabonnement, bliver opsparingen aktiveret, når dit nummer overgår til YouSee Mobil.

Brug af Mobilopsparing

Din Mobilopsparing kan både anvendes i webshoppen og i Yousee Butik. I butikken skal du blot fremvise stregkoden ved køb. Du kan printe koden eller bare have den med på din smartphone. For at købe mobil på afdrag skal du min. have et abonnement til 199 kr
Badge +1
Du er for vild til ctrl+c

Jeg håber du følte noget inden i, som du ikke ville have fået ved bare at skrive "nej".
Omdømme 7
Badge +6
En selvsøgning ville have givet dig samme tekst.
Badge +1
Jeg går ud fra at du godt kan regne ud, at dem der spørger til mobilopsparing allerede har læst den tekst. Hvorfor det er ligegyldigt at du sætter den ind - hvis folk er i tvivl, så hjælper det ikke at gentage men at omformulere.

Jeg har set at du har gjort det før.. altså bare kopieret den samme tekst som det formodes den der spørger allerede har læst.
Keep doing you - men vær opmærksom på, at det bare får dig til at fremstå arrogant og lidt ynkelig.
Omdømme 5
Badge +4
Hej i tråden,

Radiomanden forsøgte blot at hjælpe - det er langt fra altid, at brugere finder frem til den tekst, så jeg er helt sikker på, at det blot var for at være venlig at Radiomanden fandt den frem til dig :)

I forhold til dit spørgsmål, så har jeg forhørt mig med en kollega som fortæller, at det godt kan lade sig gøre at bruge din mobilopsparing på en Tablet. Du skal blot købe den på dit mobilabonnement som de vil spørge til - så kan det sagtens lade sig gøre :)

Vh
Nikolaj
Badge +1
Mange tak, Nikolaj 😊

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$