Spørgsmål

mobildata udland

Badge
  • Udforsker
  • 14 kommentarer
Er det rigtigt, at jeg ikke kan sende mms og bruge mobildata i udlandet (Italien). Jeg ved ikke, hvad mit abonnement hedder, men det er det billigste af de billige (med 2 Gb data), da jeg alligevel ikke kan bruge mobilen, hvor jeg bor, pga. dårlig dækning...
Hilsen Jens

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Alle You See Mobilabonementer kan bruges i EU der kan bruges op til 10 Gb, har man mindre kan der kun bruges det.
Er udlands telefoni aktiveret.? Er Data Roaming aktiveret.?
Badge
Data Roaming er aktiveret. Jeg ved ikke, om udlandstelefoni er aktiveret, men jeg kan godt tale i den i udlandet.
Omdømme 7
Badge +6
Kan nettet tilgås.? F.eks dette forum.?
Badge
Ja, for jeg er herhjemme nu. Her virker både mobildata og mms, men jeg rejser igen om kort tid,
Badge
hmm, jeg bliver lidt i tvivl om jeg egentlig har talt i den i udlandet - det tror jeg faktisk ikke, jeg har ikke haft telefonen ret længe :-)
Omdømme 7
Badge +6
Alle parametre for at den kan bruges i udlandet ser da ud til at være i orden.
Badge
jah, men den kan bare ikke.. er løsningen at tage den med ind i en tdc-butik?
Omdømme 7
Badge +6
Hvis det er et TDC abonement, så er det dem du skal henvende dig til, og ikke her til You See.
Badge
hvad? er tdc og yousee ikke det samme??
Omdømme 7
Badge +6
Nej, det er samme ejere, men adskilte firmaer, You See er for private, TDC er udelukkende Erhverv.
Badge
nå ok, så er jeg yousee-abonnement - jeg siger bare tdc af gammel vane :-) Vi løser nok ikke problemet, men du skal have tak for forsøget :-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)