Mobilaftale

• TK1
  • Bruger
  • 11 kommentarer
Den 29. august 2015 bestilte jeg en mobiltelefon og oprettede en mobilaftale. Leveringstid på telefonen 3-5 dage. Jeg har indtil d.d. ingen telefon modtaget og har ringet til kundeservice 3 gange og ikke fået andet svar end, at den dukker nok op. 

Efterf'ølgende har jeg set at telefonen er udsolgt og at man kan reservere en ved at komme på en liste. 

Kundeservice meddeler,at jeg ikke står på en sådanne liste; men kan samtidig ikke fortælle, hvornår jeg får min telefon tilsendt. 

Jeg har afmeldt automatisk kortbetaling og tilmeldt betalingsservice samt sendt en klage.

I morgen ringer jeg og afmelder bestillingen og overvejer at skifte telefonselskab.

Har nogen i dette forum oplevet lignende eller er Yousee bare super for jer ?

2 Kommentarer

Ved du hvad? Du er bestemt ikke den eneste med problemer med YouSee. Det er godt nok den ringeste service( eller mangel på samme) der findes i det selskab. 

Jeg er blevet ringet op af en sælger, der lover "guld og grønne skove", men i virkeligheden kan YouSee ikke levere det lovede- det blev jeg informeret om EFTER, at jeg har indgået en aftale om overflytning en gang i foråret, da mit abonnement er låst til et andet selskab. Efterfølgende underskriver jeg en fortrydelsesblanket via hjemmesiden, hvor jeg til svar får, at den bliver behandelt indenfor 3 uger.

I skrivende stund har YouSee valgt at flytte mit abonnement, på trods af låsningen, så nu har jeg ingen mobiltjeneste længere- FLOT. Så kan man jo bare ringe til kundenservice :-) Ja, hvis de havde åbnet!!! For servicen stopper i YouSee kl. 17.30-  så er der ingen hjælp at hente.

Kan kun sige at det hele bliver værre når nu TDC kommer på banen!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)