Spørgsmål

mobil og telefoni

• Deltager
  • 2 kommentarer
Hjælp!! Jeg er virkelig på den. Købte i midten af juni måned en iPhone online på afbetaling. Desværre gik den i stykker her i sidste uge i stykker. Jeg ledte som en gal efter en kvittering men kunne absolut ingenting finde . Ringer til kundeservice ig de siger at det ikke er noget problem for den fysiske butik kan sagtens finde en kvittering. Den fysiske butik siger at de kan ikke finde en kvittering i deres system og det kan kundeservice. Og nu kører det sådan frem og tilbage og jeg får forskelligt svar hver gang jeg taler med nogen. Kundeservice har lovet at sende en købs aftale på mail. Den har jeg heller ikke fået. Hvad gør jeg???? Jeg mener ikke jeg har fået en rigtig kvittering overhovedet. Et eller andet sted må Yousef da have et eller andet på at de har solgt mig en tlf. Føler virkelig at jeg har smidt over 6000 kr i skraldespanden. Jeg er vred og meget ked af det. Helene

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Brugerforummet kan ikke hjælpe dig, det er en sag mellem dig og You See. De skulle dog naturligvis have registreret salget, og derved er der også er bevis for hvornår købet har fundet sted.
Lige præcis. Jeg har dokumentation for at jeg betaler af på den hver måned og dokumentation for at jeg har indbetalt 200 kr til Yousef ved købet. Hvor svært kan det være! Og tak for svar ivrigt. Er bare mega frustreret.
Hvis du stopper betalingen finder de nok også jeres aftale/kvittering ;-)
Ja, det tænker jeg også. Hvis ikke de finder ud af noget i nogen i morgen kontakter jeg forbruger nævnet. Det her kan simpelthen ikke være rigtigt
Det lyder desværre som noget der kan tage meget meget lang tid

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P