Svar

Mobil data.

Er der nogen som kan forklare forskellen på mobil data og mobil bredbånd.Jeg har et YouSee mobil abonnement med et ekstra datakort som er placeret i en mobil Huawei 4g router.Det fungerer rigtig godt,og jeg har meget glæde af det.Men hvad er forskellen hvis det var et mobil bredbåndsabonnement jeg brugte til routeren?
icon

Bedste svar af Kasper 17 februar 2015, 13:22

Hej Foreign 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg citerer lige fra denne side der hedder Tilvalgsmuligheder, hvor der en god beskrivelse under datadelingskortet:

"Datadelingskortet er til dig, som har en tablet eller en computer med plads til et SIM-kort, som ikke er interesseret i at skulle betale for et ekstra mobilt bredbåndsabonnement. Med datadelingskortet, kan du bruge dit abonnements data både på din telefon og fx en tablet."

Mobilt bredbånd er altså et særskilt abonnement med særskilt forbrug, hvorimod datadelingskortet trækker data fra dit mobilabonnement :D

/Kasper 

Se original

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Foreign 

Velkommen til YouSee Forum! :D

Jeg citerer lige fra denne side der hedder Tilvalgsmuligheder, hvor der en god beskrivelse under datadelingskortet:

"Datadelingskortet er til dig, som har en tablet eller en computer med plads til et SIM-kort, som ikke er interesseret i at skulle betale for et ekstra mobilt bredbåndsabonnement. Med datadelingskortet, kan du bruge dit abonnements data både på din telefon og fx en tablet."

Mobilt bredbånd er altså et særskilt abonnement med særskilt forbrug, hvorimod datadelingskortet trækker data fra dit mobilabonnement :D

/Kasper 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P