Mobil abonnement: Det skulle være så nemt!!

For godt 4 uger siden skulle skifte fra TDC Erhverv til TDC Privat og i den anledning ringede jeg så ind til TDC for at hære om mulighederne. Jeg ville gerne have abonnementet 6 timers tale + 1 GB data, men jeg ville også gerne have dataen op op 6 GB, altså 6 timers tale + 6 GB data. Fik en etnisk dansk medarbejder i røret, som var meget svær at forstå, både han og jeg måtte sige; HVA!!! flere gange, men på spørgsmålet om det kunne lade sig gøre at opgradere dataen til 6 GB fik jeg nej!. På mit spørgsmål om der ville være samlefordele idet jeg i forvejen var Home Trio kunde, var svaret også nej, jeg opgav videre samtale, ventede et par timer ringede ind igen og fik denne gang fat på en indfødt dansker, eller han snakkede i hvert fald flydende dansk, han kunne fortælle mig at mit ønske om 6 timers tale + 6 GB data sagtens kunne lade sig gøre og at der selvfølgelig var samlefordele, i dette tilfælde 3 timers tale/3 GB data, jeg sagde mange tak for hjælpen og tænkte det var da utroligt at der kunne være så stor forskel på 2 medarbejdere. Han lovede mig at ordrebekræftelsen ville være hos mig senest om 2 dage, glemte helt at fortælle at jeg kommunikerede med TDC via mail i forvejen. Men pyt, 2 dage efter lå ordrebekræftelsen i postkassen. Jeg blev lidt overrasket da jeg gennemlæste den, der stod nemlig at pr. 1 december ville abonnementet 6 timers tale + 1 GB data blive oprettet osv. osv. Så er det at man bliver en smule træt, men der var ikke andet at gøre end at ringe ind, og forklare situationen endnu en gang, så jeg ringede ind.....du er....nummer.....4 i køen, vente-vente-vente... Hallu di ar TeeDeeCee, åh nej, tænkte jeg endnu en "etnisk" dansker, men fik forklaret situationen, men han havde ikke hjemmel til at udstede 5 ekstra GB data, så det måtte han lige spørge om.......det tog kun 5 min at komme tilbage med svar om at det kunne jeg godt få, da han så bad om min mail, så kunne han se alt det jeg havde snakket med den anden TDC-medarbejder om sidste gang, jeg forklarede ham så at vi havde snakket samlefordele og de stod også i den sidste ordrebekræftelse, endnu en gang måtte han afsted og spørge chefen eller kollegaen, kom tilbage med svaret at de 5 ekstra GB dat var i orden, men samlefordelene måtte vente idet jeg jo reelt ikke var mobilkunde endnu, så jeg skulle ringe den 2 december og så ville de tage stilling der. Det lyder en smule mærkeligt syntes jeg, idet at på min første ordrebekræftelse var de jo med. Men slog mig til tåls med at jeg havde fået det rettet, og vi ble enige om at han sendte en ordrebekræftelse på det aftalte, og som han sagde, det ville han gøre så snart vi lagde røret her, men så måtte jeg også love at give ham en god karakter på feedback-siden. Det skulle jeg nok lovede jeg ham. Nå jeg ventede en time og en til, prøvede så at kontakte TDC igen, men fik at vide at der var lukket for personlig betjening kl. 16.30.....kl. var da 16.34...!

Det er sgu meget prisværdigt af TDC at de ansætter folk af anden etnisk baggrund end dansk, men så bør man i det mindste sikre sig at de ved hvad de laver og at de kan et forståeligt dansk, der er da ikke noget mere frustrerende end at få fat i en kundeservice du bare fatter krans af, der må da være andre service-opgaver end at blive sat til snakke med folk, når man heller ikke forstår dem fuldt ud, ved min første henvendelse var det så slemt at jeg, og jeg overdriver ikke, at jeg måtte sige; "Hva'" 10-12 gange og han måtte også have gentaget sætninger op til 3-4 gange i træk.

Jeg sidder nu og spekulerer på hvorfor jeg ikke bare sagde ja til Oister's tilbud om 15 timers tale + 15 GB til 89,-kr. om måneden, uden oprettelse, uden data-deling og uden brevpost gebyr.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)