MMS indstillinger og lidt ældre mobiler... virker ikke!

Hej TDC.

Jeg har et firma hvor jeg sælger brugte mobiltelefoner… primært nokia, sony ericsson og iphone. Mange af dem er 3-5-10 år gamle modeller.

problemet er at der er problemer når folk skal sende mms´er via jer.

jeg har haft flere kunder der ikke har kunnet bruge jeres mms indstillinger… både de automatiske og har tastet dem ind manuelt.

flere af mine kunder har været i TDC forretninger hvor personalt i halve og hele timer har forsøgt at få det til at virke… ringet til diverse support steder og meget andet… og det ender altid med at mobilen enten skal sendes ind eller at mobilen får skylden for fejlen… MEN når nu jeg kan sidde med 5-10 stykker af samme model som det ikke virker på med TDC´s indstillinger men sætter jeg et telia kort i og henter indstillingerne der virker det fint… ergo må det være jeres indstillinger/system der er noget galt med.

jeg ved det er galt med nokia 6610i, 6021, 6111, sony ericsson aino og sikkert også MANGE flere.

jeg er lidt træt af at stå tilbage som den lille mand der skal forklare mine kunder at store TDC ikke kan finde ud af det her… For hvem er det lige de tror på? Og hvem er det lige der har en fejl?Glad humørikon

jeg ved også at min kammerat som bruger CBB med en nokia 3720C der virker det heller ikke... har dog lige selv prøvet med et TDC kort en 3720C hvor det virkede....

jeg fik at vide jeg skulle prøve her af jeres klage afdeling så det gør jeg nuGlad humørikon

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@