Svar

mms I udlandet

Hej jeg har udlands telefoni med 100mb data i EU i mit abonnement og gratis SMS og mms til og fra EU. Mit spørgsmål går på når jeg skal modtage og sende mms Hvordan gør jeg det uden at tænde for mobil data da jeg jo kun har 100mb?
icon

Bedste svar af Stefan 14 juli 2015, 09:09

Hej Martin81

Det er ikke muligt at sende MMSer i udland uden at slå dataroaming til, så der skal man have fundet en løsning, så alle apps ikke pludselig begynder at bruge data.

Nu ved jeg ikke hvilken telefon, du har, men på Android er der en funktion, hvor du kan begrænse baggrundsdata. Så bruger den som udgangspunkt kun data, hvis du åbner de enkelte apps. Du kan læse mere om det her: Hvordan begrænser du dit forbrug af data i udlandet?

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Martin81

Det er ikke muligt at sende MMSer i udland uden at slå dataroaming til, så der skal man have fundet en løsning, så alle apps ikke pludselig begynder at bruge data.

Nu ved jeg ikke hvilken telefon, du har, men på Android er der en funktion, hvor du kan begrænse baggrundsdata. Så bruger den som udgangspunkt kun data, hvis du åbner de enkelte apps. Du kan læse mere om det her: Hvordan begrænser du dit forbrug af data i udlandet?

Så har jeg forstået det rigtigt. I princippet kan man sige at det er falsk reklame TDC har lavet for når de 100 mb data er brugt kan jeg ikke sende flere MMSer uden jeg betaler for mere data og det er jo ikke fri MMSer. Tak for svaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)