mms

Hejsa jeg kan ikke gå ind og hente mine mms , jeg har en samsung galaxy 3 Når jeg sender nummeret og jeg får koden hvad skal jeg så gøre når jeg går ind så står der bare indtast tlf nr og ikke andet . og det der mms opsætning har jeg opgivet alt alt for kompliceret på min tlf er der åbentbart ikke automatisk opsætning men manuelt meget mærkeligt syntes jeg.

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hejsa,

Dit indlæg her er ikke nyt mere, så du har måske fået løst problemet med at hente MMS beskeder?

Hvis ikke, så kan jeg måske supplere med lidt ekstra info:

Du har allerede fået tilsendt MMS opsætningen. Jeg går udfra du har sendt en besked til 99 m. teksten "MMS". Og så modtaget opsætningen, som du skal gemme og installere på din telefonen. Hvis der spørges efter en kode til installationen, så skal koden -> 1234 bruges.

-------------------------------------------------------------------------

Hvis du har givet op overfor den automatiske installation, så kan det også gøre manuelt:

Hvis ikke telefonen har MMS opsætningen, kan den indtaste manuelt. Det kan godt være lidt bøvlet, da der er en del som skal indtastes. Men Yousee har lavet en super god forklaring m. billeder osv. på hvordan det gøres:

Du kan klikke på nedenstående link, som sender dig hen til den manuelle MMS guide. Jeg ville fortrække at læse guiden på en stationær PC, og så side med din smartphone ved siden af og udføre de forskellige steps. Jeg syntes det er ret nemt at gå til, eftersom der er billedforklaringer til alle steps, hvad du skal klikke på og skrive på din smartphone.

Klik venligst på nedentående link, som føre dig hen til MMS opsætningsguiden:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/mobil/opsaetning/mobilmanualer.aspx#/samsung/i9300-galaxy-s-iii/mms/usecase/manuel-opsaetning

Her er en guide til hvordan du sender MMS beskeder:

-------------------------------------------------------------------------

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/mobil/opsaetning/mobilmanualer.aspx#/samsung/i9300-galaxy-s-iii/mms/usecase/send-en-mms

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)