Mit Yousee/ tlf-konto er slettet før slutopgørelsen.

Power åbnede i Holbæk den 9. nov. med et knaldtilbud med en huawei p20 lite til 445 med abonnement til Telmore til 170 kr. pr. måned, hvilket jeg i forvejen betalte hos Yousee.
Den tog jeg ! Opsagde mit apponement hos yosee gældende fra den 9. dec,
Jeg får brev om at flytingen vil blive bragt i orden og at jeg når måneden er gået fik overgå til Telmore fra den 10. dec.

Den 29. nov bliver der trukket det sædvanlige beløb af Yousee: 169 kr.
"Hej Maja

Vi har i dag trukket 169,00 kr. for dit abonnement på nummer 61694751 i perioden 01.12.2018 - 31.12.2018."

Det er da underligt når nu Yousee godt ved at jeg kun skal betale fra den første til den . 9 nov. (Telmore som også er jeres firma, kunne udmærket godt finde ud af at trække 123 kr. for den del af måneden som jeg abonerede fra.)

Nå det kunne vel også være i orden, bortset fra at min telefon-side hos Yousee er piiiist væk, så jeg har ingen mulighed for at se , hvad i skylder mig. Jeg synes faktisk godt i kunne vente med at lukke min tlf.konto-side til i har tilbagebetalt mit tilgodehavende, hvis altså i har i sinde at betale mig tilbage, for det ved jeg jo rent faktisk ikke.

Jeg har sådan set ikke noget spørgsmål. Blot min irritation over en lukket tlfkonto, før opgørelsen er afsluttet.

Ps. 14 dage efter mit køb tilbød yousee også en huawei p20 lite til 445 med abonnement til Yousee til 190 kr. pr. måned. Desværre var jeg jo flyttet og derfor mistede jeg jo også 10 GB data. :@

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du må hive "banditterne" på 70 70 40 40 i ørerne. Det sker desværre, at de fortsat trækker, når man har sagt et produkt op, men mit indtryk med YouSee er, at de normalt selv opdager det og rydder op.

Savner dine gode indlæg om f.eks. mail i dette forum, godt nytår, Majah.
.
Tak Jeg holder øje med om "banditterne" - Også godt nytår til Yousee-forum og dig.

ØV - har lige opdaget at Telmore -forum er lukket.
https://www.telmore.dk/Elements/Content/telmoreforum-lukker
Havde forventet tilbagebetalingen i går den 11. jan. da mit abonnement sluttede hos yousee den 9.dec.
Hvor er det dog trættende. :@
Opdatering.
Ringede til Yousee idag.
Spurte hvor mine retur penge blev af., men dem burde jeg havde fået, blev der sagt.
:?:?:?
Nå men efter en masse snak om min mands og mit tlf (Som ligner hinanden) og at mit tlf, står i min mands navn. hvilket jeg benægtede og fik ret.
Jeg fik lovet at 129 kr. bliver tilbagebetalt i næste uge. Det håber jeg så på. :8
opdatering og slut på tråden

Modtog tilgodepenge 129.57 kr den 18.1.2019

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)