Svar

Mine forældre kan ikke få overført deres fastnet nummer fra Telenor til Yousee

Mine forældre har haft det samme telefonnummer siden starten af firserne og efter de har skiftet internet til yousee fra Telenor ADSL vil de gerne have deres fastnetnummer med over på Yousee (via ip-telefoni).

Men de siger de har kæmpet med både yousee og telenors support. Og de kan ikke få det overført. Ifølge min far siger yousee noget i retning af at nummeret skal være aktivt for at det kan overføres, og det er det ifølge yousee ikke.

Når de så ringer til Telenor og spørger dem hvad der foregår så siger de at nummeret er aktivt.

Når man ringer til nummeret så er der en damestemme der læser nummeret op og derefter siger at nummeret er udgået.

Hvad skal de gøre? Jeg forstår lidt teknik, så hvis I kan forklare hvad vi skal gøre så kan jeg måske få de rigtige folk til arbejde sammen.

Det kan ikke være rigtigt det skal være sådan en kamp at få overført et telefonnummer.

Mvh Anders

icon

Bedste svar af andersa 1 december 2014, 10:23

Nå men de har besluttet udelukkende at støtte sig til deres mobilabonnementer og skippe fastnet helt. Selvom det er lidt ærgelig, efter min mening. Men det bliver så løsningen.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kasper har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hej Anders 

Jeg kan se at du ikke har fået svar på dit indlæg og derfor vil jeg lige byde ind, så I kan komme videre med sagen. 

Jeg har desværre ikke så meget kendskab til dette, men jeg vil helt klart anbefale, at du eller dine forældre endnu gang retter henvendelser til os og til rette afdeling, så en løsning kan komme på plads.

Jeg håber det får en lykkelig udgang :D

Her har du kontaktoplysninger:
http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt/telefoni/abonnement/kundeservice_kontakt.aspx

/Kasper 

Nå men de har besluttet udelukkende at støtte sig til deres mobilabonnementer og skippe fastnet helt. Selvom det er lidt ærgelig, efter min mening. Men det bliver så løsningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)