Måske på tide at skifte udbyder

Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at jeg får resultater som på billedet, når jeg tester min 20/2 forbindelse. Det er bare ikke godt nok!

Skærmbillede 2016-02-09 kl. 08.38.41.png

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hvordan kører du hastighedstesten?

For at køre hastighedstest (og det er ikke kun ved TDC) skal man forbinde MED KABEL ditrekte til udstyret fra udbydder (Homeboks, ved TDC) og alt andet skal være afbrudt(også de andre klienter (Husk dem på WiFi) som  Smart phpones, Spille consoller, smart TV osv. også TDC TV. Ellers vil TDC TV tage en god portion af båndbredten). Husk også at slå alle programmer fra, der kan tage af båndbredten på den enhed du laver målingen med. (F.eks. Dropbox, Icloud, eller andre Cloud tjenester, da disse kan ligge i baggrunden og synkronisere, og belaste forbindelsen).

Hvis det stadig ikke hjælper, prøv at genstarte udstyret, og prøv igen.

Hvis det ikke hjælper må du fejlmelde linjen ved TDC

Venlig Hilsen

Brian

Jeg har nu haft en operatør i telefonen, og nu kører internettet igen. Operatøren kunne se, at upload om morgenen var brugt til det maksimale, hvilket skulle være årsagen til, at download totalt går i stå. Det forstår jeg ikke, for jeg uploader overhovedet ikke. Er der nogen som har en forklaring på hvad det kan skyldes?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du noget stående der står og synkronisrer op mod f.eks. Dropbox, Microsoft cloud, IICloud, eller anden cloud tjeneste?

Det er en god i de at gennemgå ens enheder, og finde ud af om en af dem evt. kunne uploade et eller andet til en cloud, eller kører noget backup, elller noget der ligner. (f.eks. Iphone, eller android telefon der er sat til at lave backup til en cloud tjeneste, af f.eks. billeder. Det kunne f.eks. også være en NAS der bliver taget backup af. ). Ellers prøv at slukke netværksudstyret, og se hvad, eller hvilke(n), enhede(r) der kommer med en fejlmeddelelse på det tidspunkt.

Venlig Hilsen

Brian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)