Spørgsmål

Manglende musiknumre i Yousee Musik

Badge
Hej
Oplever flere og flere albums der mangler et eller flere numre. Hvorfor plukker i numre ud af et album, det virker tåbeligt og er ret irriterende.

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Rettigheder er måske ikke hentet, løber ud, bliver måske ikke fornyet.
Jeg vil tro, at det skyldes prisen på det enkelte nummer er højere end YouSee vil gå med til.
Omdømme 7
Badge +6
Vi brugere gør ikke noget, men You See gør, sandsynligt grundet rettigheder.
Badge
Tror nu ikke det har noget med prisen på det enkelte nummer at gøre. Rettigheder kan jeg heller ikke forestille mig kan være et problem.
Omdømme 7
Badge +6
Det er som oftest rettigheder der er årsagen.
Badge
Manglende rettigheder giver ingen mening, da det virker helt tilfældigt hvilke numre der mangler på et album.
Omdømme 7
Badge +6
Så må der ventes på et svar, men rettigheder er det sandsynlige.
Omdømme 7
Badge +7
Nogen numre koster mere end andre numre, og jeg vil tro YouSee har en ben hård politik, om hvor meget det vil betale for de enkelte numre.
Omdømme 1
Badge
Hej ForumBruger569

Som Radiomanden og Slangefar rigtig nok skriver, så handler det om manglende rettigheder. Rettighederne til albums og de enkelte sange ændrer sig nogle gange og dette kan betyde, at vi ikke længere har hele albummet eller dele af det :)

Katrine, YouSee Forum Team
Badge
Så tilfældigt som det er, hvilke numre der kan mangle på et album, så er det vist på tide at kigge nærmere på det med rettigheder. Det virker lidt amatøragtigt.
Omdømme 7
Badge +6
Det kan da gøres, men det vil så nok betyde en del flere Kroner på abonementet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)