Kan man skifte sit tlf nummer

Hej, jeg vil høre det er muligt at skifte sit tlf nummer, hvor man selv kan vælge? 

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det ved jeg ikke, men mon ikke kundeservice kan hjælpe?

Nummeret er: 70 70 40 40

Åbningstiderne er: hverdage 8.00-17.30 - fredag til 16.30

Du kan finde alle muligheder for at komme i kontakt med YouSee her. YouSee er også på Facebook og Twitter.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

rebecka skrev:
Hej, jeg vil høre det er muligt at skifte sit tlf nummer, hvor man selv kan vælge? 

Ja, det ser ud til at være muligt. Under knappen "Gebyrer og engangsbetalinger" kan du se, at ændring af YouSee-telefonnummer koster 375 kr.:  http://yousee.dk/Telefoni/Overblik.aspx

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Vilhelm skrev:

rebecka skrev:

Ja, det ser ud til at være muligt. Under knappen "Gebyrer og engangsbetalinger" kan du se, at ændring af YouSee-telefonnummer koster 375 kr.:  http://yousee.dk/Telefoni/Overblik.aspx

Det kommer vel lidt an på om det er telefoni i forbindelse med bredbånd eller mobil, rebecka?

Oprettelsen er lige nu 1 kr. på YouSee Mobil., så man kan oprette et helt nyt abbonoemnt med nyt nummer til 1 kr.

Hvis det er telefoni over bredbånd er prisen nok 375 kr. som Vilhelm linker til, selvom jeg synes det lyder dyrt for noget så simpelt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du kan godt skifte, men om du selv kan få lov til at vælge nummer, er mere tvivlsomt.

jeg vil skifte mit nummer nu er det muligt???????

rebecka skrev:

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)