Spørgsmål

Mail virker pludselig ikke på IPhone??

• Deltager
  • 0 kommentarer
Pludselig vil jeres E-mail server ikke godkende mit brugernavn eller mit password.. den skriver ikke helt præcis hvilken af de 2 der er problemet.

Jeg kan sagtens logge på via jeres hjemmeside, så det er ikke fordi der er fejl i hverken det ene eller det andet... og ja jeg har gennemgået for typiske fejl såsom komma i stedet for punktum.

Det virkede fint og har gjort det i årevis, men pludselig får jeg denne besked om, at der er fejl i brugernavn eller password:?:?:?

Jeg har forsøgt, at slette mailkontoen fra telefonen og så sætte den op igen, men det er samme svar lige meget hvad jeg gør.

Jeg har forsøgt at skrive port: pop3.yousee.dk og pop3.mail.dk og det samme i udgående der har jeg også forsøgt at dels skrive yousee.dk og mail.dk intet resultat.

Jeg har også forsøgt at ændre porten fra 995 til 110 - og har husket det med flueben... intet resultat...

Så hvad er der galt?? tænker det må være en fejl inde hos jer der gør adgangen bliver afvist lige pludselig????

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
You See er ikke så meget med her på forummet, men der er brugere der kan hjælpe når de ser dit indlæg.
Omdømme 4
Badge +6
Hej sagre

Kan du evt. forsøge at opdatere koden? Det gør du under indstillinger på din webmail. :)

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P