mail virker ikke

I november 2018 fik jeg problemer med min mail, jeg kunne godt sende men ikke modtage.
troede det var galt med min server og vi rodede med det i et stykke tid.
ringede så til Yousee som oplyste, ja det er rigtigt du har problemer med din mail, men det .skyldes at vi er ved at overføre mails fra TDC til Yousee, og det er gået helt galt. de lovede at den 15. december var det i orden. på mit spørgsmål om hvorfor yousee ikke informerede kunderne, fik jeg ikke noget svar.
den 15. december virkede det stadig ikke, så jeg ventede til efter jul, ringede til Yousee, kom endelig igennem, fik kontakt med en flink fyr, som beklagede at det ikke virkede endnu, men han guidede mig igennem mit Yousee så jeg selv kunne fælge hvor langt Yousee var i processen. der stod at den 11. januar 2019 virkede det. men desværre den 12. januar 2019 virker det stadig ikke.
jeg spurgte så - hvorfor informerer Yousee ikke kunderne, skriv eller send en mail ud til alle kunderne og fortæl om problemet, har du ikke noget problem, så gør du ingenting, har du et problem, så gør du følgende .....
men nej, Yousee er fuldstændig tavs om problemet, informerer ikke kunderne
jeg tænker at har Yousee ikke en Kommunikationschef, der er i stand til at informere kunderne
og min mail - ja den virker stadig ikke

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej Merete19

Det er korrekt, at vi er igang med at opdatere mailsystemet - det bør dog ikke gøre, at du ikke kan modtage eller sende mails. Det betyder blot, at der kan være nogle funktioner, der ikke kan bruges lige nu.

Hvor er det, du oplever problemer med at modtage mails? Er det i et mailprogram?

Stefan, YouSee Forum Team