Spørgsmål

Levering af iPhone x

• Bruger
  • 6 kommentarer
hvornår kan iPhone x leveres hvis den bestilles dd ?

13 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +6
Det er ikke noget forummet kan svare på, henvend dig til You See.
Tak. Det prøver jeg selvom det næsten er umuligtat komme igennem til nogen der kan svare
Omdømme 6
Badge +6
Der kan skrives direkte til You See på FB, så kontakt dem der.
Badge
Hej @Tune1
Du må meget gerne give svar herinde, hvis de kom med noget brugbart. Vi er andre, der ligeledes venter på ny iPhone i spænding. Tak! :-)
Hurra. IPhonen er på vej. Yousee overholder den lovede leveringstid på 3-5 dage 👌
Hvornår bestilte du den? Jeg får blot besked om at de stadig ikke har en leveringsdato, selvom jeg bestilte den 7/11 og i sidste uge fortalte at jeg var nr. 17-18 (vist nok) på ventelisten.
Bestilt i Yousee netbutik
Er det 64'eren du bestilte? Glæd dig...(havde bestilt 64'eren til kæresten, men hun kunne ikke nøjes pga. overdrevet mange billeder og videoer, så den har jeg selv nappet og fuck den er lækker. Men hun venter så med meget lidt tålmodighed på 256'eren).
Jeg bestilte først 64 GB udgaven men fortrød og fik min 256 GB efter 3 hverdage. Har ikke modtaget besked om 64 GB som jeg jo først kan afbestille når den ankommer til Yousee butikken !
Skal jeg forstå dig ret, først bestilte du 64'eren for ca. 6 dage siden, og fortrød og derefter bestilte 256'eren som du allerede har fået... De lever nemlig ikke op til 3-5 dage for mit vedkommende (bestilte natten til tirsdag), men det kan selvfølgelig være farven der gør forskellen på lev.
Ja.
Købte 64'er space grey i søndags, mens der stadig stod på forsiden de havde den på lageret.
Håber jeg får den snart...

Nogle der ved hvornår de får den på lager?
ForumBruger895 skrev:

Købte 64'er space grey i søndags, mens der stadig stod på forsiden de havde den på lageret.
Håber jeg får den snart...

Nogle der ved hvornår de får den på lager?

Har du fået noget svar om forsendelse endnu?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)