Lad være med at vælge Yousee

Hvis du overvejer at vælge yousee som din nye mobil tjeneste så lad være.

Jeg var på vej hjem fra ferie, da min mobil ikke gad at acceptere min pin-kode. Så jeg valgte at ringe til yousee for at få min pin-kode, da jeg kom igennem efter 30 min så fik jeg min puk-kode tilsendt. Men nej puk-koden var jo self. ikke rigtigt. Så jeg valgte at ringe igen til yousee, de sagde så at det var den rigtige puk-kode og den rigtige pin-kode. Jeg prøvede 5 gange imens jeg snakkede med dem, men den gad ikke. Han sagde til mig at jeg skulle hen i en yousee butik for at få et nyt sim-kort fordi der var fejl i deres system. Men jeg var på vej hjem, så det kunne jeg ikke. Jeg kunne så ikke bruge min telefon hele vejen hjem og det kan jeg stadig ikke. Da jeg som kom hjem tog jeg ned i en yousee butik hvor de sagde at de skulle bestille et nyt sim-kort og det ville tage 7-14 dage. hvor jeg så tog hjem og skiftede selvskab til plenti, og jeg ringede ind i yousee for 10 gang, for at snakke med chefen. Jeg ville snakke med ham om at jeg ikke syntes det er godt nok af hans ansatte og at jeg ikke gider betale for den her måned fordi jeg alligevel ikke kunne bruge min telefon, det er så 14 dage siden yousee kundeservise sagde at han ville ringe til mig men der ikke sket noget. Så jeg syntes at i skal overvejen i ekstra gang om i vil have yousee som jeres mobil tjenesete.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Du vil gerne ses. Med to tråde med samme overskrift.
Ja jeg vil
Omdømme 7
Badge +6
Det betragtes som spam, og spammere er ikke velkomne.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)