Spørgsmål

Kunne ikke skifte password til Yousee fra min mobiltelefon samsung 5s

Jeg kunne ikke skifte mit password til Yousee fra min mobil Samsung 5s det var lige som om at yousee's hjemside ikke fungerede rigtigt . Jeg fik mail fra Yousee med nulstilling og indtastede et nyt password og hver gang kunne det ikke lade sig gøre. Derefter prøvede jeg med vores iPad air og det gik igennem uden problemer . Så jeg tror der er et problem med Yousee og mobil browseren. Er det noget Yousee vil kikke på da jeg heller ikke kan logge på jeres mobil app .beskeden er: forkert brugernavn eller adgangs kode . Virker på iPad?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Du skal være opmærksom på, at dette er et bruger til bruger forum. Det er kun undtagelsesvis, at medarbejdere fra YouSee yder support her.
Prøv YouSee på Facebook eller ring på 7070 4040.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Anneca har modtaget fra andre medlemmer.

Der findes rigtig mange forskellige mobilbrowsere, og der kommer hele tiden nye versioner til, så ind imellem kan det desværre ske, at en af dem "hikker" lidt i.f.m. brug af yousee.dk.
Nu kan jeg forstå, at du HAR fået skiftet din adgangskode, men ellers er her et lille tip til en anden gang (eller til andre, der måtte støde på samme problem):
på din Samsung-telefon burde du også have adgang til Chrome i den Google-pakke, der er installeret på telefonen.
Kopiér linket, du har modtaget fra YouSee til skift af adgangskode fra mailen (eller sms, hvis man har fået det den vej), åbn Chrome, og indsæt linket i browserens adresselinje - så burde det virke den vej. :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)