Konvertering fra 4s til 6s

Hej

Jeg har haft en Iphone 4s i flere år så nu var det tid til at skifte til en 6s. Jeg har det problem at jeg ikke kan få netværksforbindelse på den nye telefon trods det nye abonnement skulle være trådt i kraft den 11 december.
Jeg har prøvet og nulstille netværksforbindelser og jeg har været på I-tunes og opdatere og synkronisere. Det er dog stadig min gamle Iphone som virker med det gamle sim-kort.. Den nye viser "ingen netværksforbindelse" heletiden.
Jeg kan få adgang til internettet via min TDC tvpakke, men stadig ikke ringe op eller få forbindelse til et kendt netværk udover min tvpakke forbindelse.

Er der noget galt med simkortet eller hvordan bærer jeg mig ad med at få telefonen på mobilnettet så jeg kan bruge den?

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jettebetina, 

Det lyder som om, at dit nye simkort til din iPhone 6S ikke er blevet aktiveret. 

Hvis problemet fortsat ikke er løst, så vil jeg anbefale dig at tage kontakt til vores kundeservice, som kan hjælpe dig. Du kan se HER, hvordan du fanger dem Meget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)