Spørgsmål

Konferenceopkald


Har en samsung gs6 og har altid kunne holde konefenrence med 3 - 4 deltager. Men nu har jeg ikke mulighed for det mere, hvad skyldes det?

14 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Sami01

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Kan du fortælle, hvad der sker, når du forsøger at bruge det? Det kan give andre en idé om, hvad der kan være galt. Så håber jeg, der sidder nogle brugere med et par gode råd.
Ja altså, når jeg allerede taler med en, og der er en anden der ringer (banke på) så kan jeg godt have begge 2 i røret men når jeg så trykker "flet" så kommer der en grå boks nede ved home knappen hvor der står "konferenceopkald ikke muligt" .. ikke rigtig mere end det, har søgt nettet tyndt uden en løsning desværre. Det der undre mig er at det for 1 måned siden virkede og har altid virkede siden jeg skiftet til Onfone. Men så for en måned siden fik jeg bredbånd fra yousee og 10GB ekstra data, så gad den ikke mere efterfølgende. Det skal nævnes at jeg hold konference opkald hver dag på grund af arbejde.
Omdømme 5
Badge +4
Hej Sami01,

Jeg har selv lige testet konference-opkald på min Samsung Galaxy s6 Edge, og fik samme fejl som du oplever. Dog fandt jeg en måde, hvor det lykkedes mig at sammenflette opkaldene:

Hvis du går ind i "Indstillinger" --> "Mobile netværk" og derefter slår "VoLTE-opkald" fra, så burde det virke. VoLTE (Voice over LTE) er slået til for ca. én måned siden hos udvalgte erhvervskunder, og det kan skyldes, at konferenceopkald ikke understøtter VoLTE- eller omvendt.

Meld gerne tilbage om det virker :)

Vh
Hej igen. Ser ikke ud til at jeg har den mulighed (er ikke erhvervskunde) se vedhæftet billed. Har dog ringede til yousee kundeservice og de sagde jeg kunne gå ned i en yousee butik og få det fixet.

Omdømme 5
Badge +4
Hej Sami01,

Jeg har været i kontakt med en af vores specialister som har undersøgt det nærmere. Han fortæller, at årsagen til at du ikke kan benytte konference-opkald sandsynligvis ligger på vores side, og er opstået i forbindelse med dit abonnementskifte.

Vi ser lige nu nærmere på det, og jeg vender tilbage når jeg ved mere :)

Vh
Nikolaj
Hej Nikolaj

Det lyder rigtig godt. Håber det kan ændres igen, er afhængig af det :)

Tak åå forhånd.
Hej Nikolaj.

Har fået ringede ind til teknisksupport.
Konference opkald er desværre kun forbeholdt erhvervskunder. De har så fjernet den mulighed fra mig. Så må jeg finde en anden udbyder der tilbyder det.

Mange tak for hjælpen
Omdømme 5
Badge +4
Hej Sami01,

Den besked du har fået er helt korrekt - vi er dog i gang med at lave en løsning, så privatkunder også fremadrettet kan bruge det - beklager forvirringen!

Vh
Nikolaj
Jeg har virkelig brug for at kunne foretage konference opkald. Er der fundet en løsning på det?
Ja. De skal lukke op for det hos YouSee.
Dog sagde han at det kun var forbeholdt erhverskunder.
Hvordan syntes yousee selv det går med svartiden her i forum?
Svartiden er da snart lige så lang som hvis man forsøger at ringe ind.
Kom nu ind i kampen...
Er der noget nyt om Konferenceopkald?Jeg har lige talt med en support person, og han sage, at det er st spørgsmål om telefonen understøtter det. Han sendte mig et link til en artikel hos Computerworld om hvordag man bruger en funktion i en iPhone til det. Men jeg har Samsung.

Kan YuSee tilbyde konferenceopkal til privatkunder med Samsung telefon. Hvis ikke, hvorfor? Skal man virkelig have Erhvervsaftale for det?
Omdømme 7
Badge +6
Det er primært brugere her på forummet. For hurtigt svar fra You See, skriv på deres FB væg.
Omdømme 2
Badge +2
Hej

Kunder med WiFi Calling (VoLTE) kan nu foretage konferencekald.

Kunder der køber eller skifter til vores nuværende portfølje får automatisk Wifi Calling (VoLTE) med konferencekald.

Vi har ikke en tidshorisont på hvornår det også bliver muligt for ikke-volte abonnementer.

Özcan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)