Kom nu ind i kampen... yousee - me wait


Har uden held forsøgt i +1 måned at få adgang til Film og serier via app som jeg har efter køb af Mobilt bredbånd 100gb ...

Login til app virker men meddeler at jeg ikke har adgang til film og serier....

30 opkald

+ 30 timers venten i telefon

+10 medarbejdere lover at det bliver løst snarest

har ikke givet løsning. Herefter ville jeg opsige abonnement men forbindelsen blev afbrudt af medarbejderen.

.... HVAD GØR JEG? SIGER ABO OP?

MVH Lars Henrik

3 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et kunde-til-kunde-forum. Yousee deltager meget sjældent. Har du adgang til Facebook, får en del Yousee i tale der.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Fejl.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
100 og 500 GB skulle give adgang til film og serie i følge hjemmesiden. Du må have fat i Yousee, der er tilsyneladende opstået en fejl med dit abonnement.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)