Køb ekstra data til mobilen

Omdømme 2
Badge +6
  • YouSee Forum Team
  • 850 kommentarer
Er du løbet tør for data? Eller har du brug for lidt ekstra til at streame film og serier? I ferieperioderne hører vi ofte fra kunder, som skal have hjælp til at få lidt mere data på mobilen. Vi har derfor lavet denne guide, så du hurtigt og nemt kan få lidt mere mobildata tilgængelig.

Når du logger på Mit YouSee kan du blive mødt af 2 forskellige sider, så passer det første eksempel ikke, så kig på det andet. Her viser vi, hvor du skal finde muligheden for at tilkøbe data alt afhængigt af, hvilken side du bliver mødt med først.

Eksempel 1:
Her vil muligheden for at tilkøbe data ligge under "Tilvalg, du kan tilmelde".

Eksempel 2:

Her skal du trykke "Vis detaljer" under det abonnement, du vil tilkøbe data til. Derefter vil du kunne finde muligheden under "Tilkøb"

Udover muligheden for at tilkøbe det via vores hjemmeside, har vi også Mit YouSee app'en til iOS og Android, hvor du kan gøre det i, og her vil du kunne finde muligheden, efter du har trykket ind på dit mobilabonnement og efterfølgende går ind under tilvalg.

Håber det hjælper dig videre, men har du spørgsmål eller er der noget, du er i tvivl om, er du meget velkommen til at skrive her i tråden.

3 Kommentarer

Jeg har et spørgsmål:
Hvis jeg vælger at tilkøbe Data Top-up 3GB ser det ud til ATV koste 50 kr. i oprettelse og ellers ikke mere.
Er det et tilkøb, der herefter gælder fremadrettet, således at der de følgende måneder/år ikke bliver pålagt ekstra udgift?
Omdømme 4
Badge +6
Der står jo når den bestilles hvordan den gælder, pakken indeholder 3Gb og gælder måneden ud, hvor den så afmeldes til den igen bestilles.
Altså med andre ord en dyr lappeløsning = 16,66 kr. pr. GB. Det bør YouSee kunne gøre bedre overfor deres trofaste kernekunder ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)