Spørgsmål

Køb af ny mobil tlf

Hej jeg er guldkunde hos jer og har oparbejdet en rabat på 600kr til køb af ny tlf jeg står nu og vil gerne købe en iPhone se og kan ikke få lov til dette medmindre jeg tegner et nyt abonnement, kan dette virkelig være rigtigt at jeg på ingen måder kan bruge rabatten på 600kr medmindre det betyder at jeg skal dette, mener da ikke det er særligt kundevenligt da jeg er super tilfreds med mit gamle abonnement.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Når der købes via hjemmesiden, så er det en betingelse, ved kontant i en butik, så kan nummer/abonement beholdes.
Vilkår for Mobilopsparing

YouSee Mobilopsparing er en fordel for dig, der har et mobilabonnement hos YouSee gennem din bolig- eller antenneforening. Når du indgår en abonnementsaftale for mobiltelefoni hos YouSee Mobil, får du adgang til 300 kr., som du kan bruge til køb af en mobiltelefon. Efter 6 måneder får du igen 300 kr. Du kan i alt opspare 600 kr. Når du har brugt din opsparing, begynder din opsparing automatisk igen efter 6 måneder.

Adgangen til Mobilopsparing gælder, så længe du har en aftale om mobiltelefoni hos YouSee, og er medlem af en bolig- eller antenneforening, som YouSee har indgået aftale med. Ved skift til et abonnement uden Mobilopsparing stopper ordningen, og der vil på tidspunktet for ophør af aftalen ikke længere være adgang til en eventuel Mobilopsparing. Det samme gælder, hvis du opsiger dit mobilabonnement.

Mobilopsparing kan ikke kombineres med andre rabatkoder som f.eks. Mobil Rabatkode. Mobilopsparing er personlig og kan ikke kombineres med anden Mobilopsparing, og kan ikke ombyttes til kontanter. Hele opsparingen indløses ved køb af ny mobiltelefon. Det gælder også i tilfælde, hvor mobiltelefonen koster mindre end beløbet til rådighed. Op til fem familiemedlemmer i husstanden kan få Mobilopsparing med et adgangsgivende abonnement. Køber du mobiltelefon i webshoppen eller i butik, bliver opsparingen aktiveret med det samme. Køber du ikke en mobiltelefon samtidigt med, at du køber et mobilabonnement, bliver opsparingen aktiveret, når dit nummer overgår til YouSee Mobil.

Du kan altid se din aktuelle Mobilopsparing på Mit YouSee

Brug af Mobilopsparing

Din Mobilopsparing kan både anvendes i webshoppen og i Yousee Butik. I butikken skal du blot fremvise stregkoden ved køb. Du kan printe koden eller bare have den med på din smartphone. For at købe mobil på afdrag skal du min. have et abonnement til 199 kr
Det kan heller ikke lade sig gøre i butikken, da jeg har et gammelt abonnement fik jeg af vide 😡 Og jeg har ikke bedt om mobil over afdrag
Omdømme 7
Badge +6
Køber altid på det frie marked, så slippers der for diverse problemer/restriktioner.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)