Spørgsmål

køb af mobil telefon

Hej
jeg ved godt der er mange ander end mig som går og venter på den nye iphone X.. men jeg syntes det er lidt mærkelig at jeg fik denne besked i morges. sms
Hej Dannie Odgaard
Vi ved, at du venter på din funklende nye iPhone. Og vi holder selvfølgelig din plads i køen. Det betyder, at du bliver blandt de første, der får en Apple iPhone X fra os. Vi glæder os til, at vi kan sende dig besked om leveringsdatoen.
De jeg kom forbi en yousee butik i går og så der kun var sælgerne der ind i butikken valgte jeg at jeg vil gå ind og se den nye iphone x som jeg virkle glæder mig til at modtage... fantantisk flot telefon.. en sælge kom over til og spurgte og skulle have ny telefon, jeg fortalte at jeg gik og ventede på posten da den komme fra yousee, jeg spurgte til om de da havde flere iphone x i hjemme butikken og han fortale mig at de have flere i butikken... så spurgte jeg om man ikke kunne udlever den jeg skulle have her og ny da de havde flere, men fik den besked at det kunne man ikke slet ikke da jeg havde bestilt den over nettede og det på ingen måde kunne laves om.. hhhhmmmmmmm jeg måtte bare vente, men han kunne han godt forstå jeg var træt af,
jeg tænker bare hvad er det for lige for en opførelse fra yousee side.. man har den liggende i buttiken med ikke på lager så de kan sende dem ud til sine nuværende trofaste kunder som som har bestilt dem på nettede..
Det fatter jeg ikke at man bahandler sine kunder sådan.. men jeg håber da at jeg snart vil væe heldig som så mange andre og og få en mail hvor i stå at den er sendt til mig min telefon , men den næste undskyldning fra Yousee er vel post nord lukke og de ligger på deres lager og de kan ikke så fast i dem. (smiler)

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +1
Hej Dannie

Jeg kan se, at du ikke har fået svar, det går jeg lige ind og laver om på.

Hvis du har bestilt en telefon over nettet, så kan du godt kontakte os på 7070 4040 og fortryde din bestilling, så den bliver annulleret. Det beklager jeg, at du ikke er blevet oplyst.

Vores butikker får et x antal iPhone X hver, som de kan sælge til kunderne i butikken, dem man bestiller over nettet bliver ikke sendt fra butikkerne, men fra et andet lager.

Özcan
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)