Købe mobil

Jeg syntes ikke det er fair man ikke kan beholde sit abonoment når man gerne vil købe ny mobil hos jer.. Tænker ikke det er fair når man har samlet alt hos jer, at man så ikke kan få nogle fordele ud af det Jo..
Mvh majbrith

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er brugerforummet du har skrevet på, og derved ikke en direkte kontakt til You See. Der kan skrives direkte til dem på deres FB væg.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Det er brugerforummet du har skrevet på, og derved ikke en direkte kontakt til You See. Der kan skrives direkte til dem på deres FB væg.

Jeg synes, at der er helt i orden, at give udtryk for sin utilfredshed med ordningen. Der stilles jo ingen spørgsmål til YouSee.

Personligt er jeg da helt enig med trådstarteren.

Et eksemel: Fuld pris for en Huawei P9 Lite koster hos YouSee kontant til fuld pris 2.198 kr. Den kan jeg f. eks. ikke købe af YouSee uden at skifte abonnement - hvor jeg så opsparer 300 kr. Det vil jeg ikke være interesseret i. Mit teleselskab, hvor jeg har mobil, kabel TV, bredbånd m.m., vil ikke sælge mig en mobil kontant. Det er ringe kundeservice.

Kunne forstå, hvis der var tale om en afbetalings handel.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg køber ikke telefoner hos udbyderen, det kan gøres til samme pris eller billigere på det "frie" marked.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Jeg køber ikke telefoner hos udbyderen, det kan gøres til samme pris eller billigere på det "frie" marked.

Det har jeg heller aldrig gjort, men i dette tilfælde kan jeg kun finde et sted, hvor den koster det samme som hos YouSee og det er et firma, som jeg ikke kender. Så ja, jeg undersøger tingene på det frie marked, inden jeg svarer her på forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)