Køb af ny telefon.

Jeg overvejer at købe en iPhone 6S i guld, 128 GB. 

Issuet er bare at har jeg et abonnement som jeg er meget tilfreds med til 129,-

Jeg har ikke behov for mere end der er i det abonnement, men jeg kan ikke se at det er muligt at købe den omtalte tlf. med netop dette abonnement. 

Er det korrekt, eller leder jeg et forkert sted?

Mvh Louise

6 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Dette er et kunde til kunde forum. Yousee deltager meget sjældent. Jeg skal dog ikke afvise, at en kunde kan svare på det. Det er meget svært, at komme igennem på telefon for tiden, men har du adgang til Facebook kunne du f.eks spørge Yousee der.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er bestemte krav for at kunne købe en Telefon hos You See, det fandt jeg ud af da jeg ville anskaffe en ny, skulle også ændre abonnement, hvilket jeg på ingen måde ville, så der købes IKKE hos en udbyder, men kun på det frie marked fremadrettet. Prisen er den samme eller billigere.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Der er bestemte krav for at kunne købe en Telefon hos You See, det fandt jeg ud af da jeg ville anskaffe en ny, skulle også ændre abonnement, hvilket jeg på ingen måde ville, så der købes IKKE hos en udbyder, men kun på det frie marked fremadrettet. Prisen er den samme eller billigere.

Jeg så forleden i en YouSee butik, at man kunne købe en mobil uden abonnement. Det er tilsyneladende kun på nettet, man ikke kan købe uden at ændre sit abonnement.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan man vist også, men så skal man et godt stykke uden for byen, og så er det lige så billigt at købe andet sted på nettet og få det leveret.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Radiomanden skrev:
Det kan man vist også, men så skal man et godt stykke uden for byen, og så er det lige så billigt at købe andet sted på nettet og få det leveret.

Ikke her i Aalborg. Der ligger en i midtbyen og i et storcenter.

Omdømme 3

Badge +3
 Skal til en anden by, en rundtur på over 60 Km.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)