Køb af ny telefon.

• Bruger
  • 18 kommentarer
Tænker på at købe anden telefon og så er der et link : "Allerede TDC kunde ? Se din pris og indhold"

Trykker man på den skal man skrive tlf og cpr nummer.

Den kender mig ikke selvom jeg altid har været TDC kunde.

Fik svar fra TDC at det var et midlertidigt problem der snart var løst.

Har prøvet gennem et halvt år og det har aldrig virket.

Er det lykkes for nogen andre ?

5 Kommentarer

Hej

Jeg fand linjen, du snakker om på denne side - lige under dette mærke TDC..

http://shop.tdc.dk/mobilabonnementer?pid=347397&instalmentRateId=5040_0&subscriptionId=SP01_756_54_MOBIL

Jeg undrer mig over hvorfor man skal indtaste sit cpr.nummer.  Og at der i samme box står  logon

Er det ikke de færeste der bruger deres cpr-nummer i sit tdc logon?  

(Synes det virker underligt at en offentlig side beder om et personnummer, som vel er en personlig ting. )

Jeg er ikke kunde, så jeg får denne meddelelsen

" Vi kan ikke finde dig i vores database med det udfyldte CPR og telefonnumme" 

Jeg indberetter dit indlæg, for hvis ikke den box har virket i 1/2 år, kunne det jo tænkes at indholdet skal laves om til et alm. logon for at virke.  Glad humørikon

Ja den er også her oppe til højre :  http://shop.tdc.dk/mobiltelefoner/#

Jeg er kunde og får samme svar med at de ikke kan finde mig.

Tror det er lidt over en måned siden (eller måske mere) at jeg gjorde TDC opmærksom på det.

De ville rette det indenfor kort tid, men kort tid er nok længere tid.

Jeg har prøvet flere gange siden nytår, men det har ikke virket.

Det har sikkert aldrig virket og kunderne er ligeglade eller TDC er ligeglad og ikke retter det.

Hej Jan

Jeg tror ikke at tdc er ligeglade, men det er måske noget der ikke kan rettet fra tdc's side, uden at se nærmere på din konto og dine kontooplysninger.. 

Jeg har hørt fra andre hvor det link fungerer efter hensigten, og måske er det noget hos dig der skal fixes??  Måske noget med brugernavne der konflikter eller noget der går galt efter du har udfyldt boxen.   Enten ved tdc eller i din browser.  Har du forresten prøvet med en anden browser? 

Hej.

For mig virker det heller ikke. Men der er et andet problem:

TDC anmoder om indtastning af CPR-nummer på en almindelig usikker HTTP-side, men der skal anvendes en sikker HTTPS-side til indtastning af CPR-numre på hjemmesider. Denne regel fremgår af oplysninger på Datatilsynets hjemmeside. Man kan manuelt ændre HTTP til HTTPS, men det hjælper ikke på fejlen.

Måske virker det ikke fordi TDC har deaktiveret funktionen hos sig selv men glemt at fjerne eller rette linket.

Der sker åbenbart intet som helst.

Har skrevet til TDC et par gange og bliver ringet op af en der intet kender til det.

Hvorfor dælen ringer de mig så op ?

Siger jeg skal ringe på et andet nummer der måske kan hjælpe. Prøvet et par gange, men altid over 20 min. ventetid.

Kan de ikke bare svare mine mails i stedet for jeg bliver ringet op af nogen der intet ved ?

Det har ikke virket i et år (hvis det nogensinde har virket).

Påstår stadig at servicen er blevet ringere efter amerikanske ejere kom ind.

Nåh køber telefon et andet sted hvor de ved noget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)