Spørgsmål

Kan ikke sende pg modtage mails længere på iphone, ipad


Kan ikke længere modtage eller sende mails fra IPad eller iPhone. Har geninstalleret alt som beskrevet i vejledningerne på yousee hjemmeside. Brugt port 587, 995 0g har slået sll til. Har også bestilt nyt kodeord, men intet hjælper.

får fejl om, at brugernavn og eller kodeord ikke virker.

Yousee hjælper heller ikke bed telefonisk kontakt

Nogle forslag til opsætning der kan sætte gang i projektet igen eller er det bare lettest, at skifte udbyder

Henrik

1 Kommentar

Omdømme 4
Badge +6
Hej schou_n

Kunne se, du manglede et svar - det laver vi lige om på.

Vi skulle meget gerne kunne hjælpe ved telefonisk kontakt, men drejer det sig om opsætning af mailklient, vil vi udelukkende kunne give dig de guides, som du har fundet. Det lyder dog ikke som om, det er opsætningen, der er problemet her, men derimod brugernavn og adgangskode - og det kan vores support bestemt hjælpe dig med.

Brugernavn er som udgangspunkt din mailadresse, mens adgangskoden er selvvalgt - fortsætter det med denne fejl, selvom du mener, du taster det rette, så tag gerne fat i vores support. Så må vi se, om vi kan finde det frem.

https://kundeservice.yousee.dk/ContactUs

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)