Spørgsmål

Kan ikke se TV2 på min tablet

Nu kan jeg pludselig ikke mere se TV2 på min tablet, som jeg ellers har kunnet det sidste stykke tid, fordi i lige har bestemt at abonnenter der ikke har bredbånd hos jer, ikke må se TV2, vi har da betalt lige så meget for tv fra jer, som som dem der har bredbånd fra yousee, det kan da ikke være rigtigt vi skal have mindre for vores penge.
Så jeg regner da med os der ikke kan se visse kanaler som for kompensation med en månedlig mindre afregning.

desuden er der pixeleringer på tablet, plus der ofte er udfald

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
PrebenHD skrev:

Nu kan jeg pludselig ikke mere se TV2 på min tablet, som jeg ellers har kunnet det sidste stykke tid, fordi i lige har bestemt at abonnenter der ikke har bredbånd hos jer, ikke må se TV2, vi har da betalt lige så meget for tv fra jer, som som dem der har bredbånd fra yousee, det kan da ikke være rigtigt vi skal have mindre for vores penge.
Så jeg regner da med os der ikke kan se visse kanaler som for kompensation med en månedlig mindre afregning.

På en YouSee forbindelse kan du. Jeg betaler et minimalt beløb for at se TV2 ude.
Det er TV2, der kræver penge for det. Det vil ikke kræve for alle, hvorfor den enkelte må betale. Det er TV2, der er grådig.
Omdømme 7
Badge +6
TV2 ude Kr.5/måned.
Omdømme 2
Badge +2
Hej PrebenHD

Det er ikke noget, som er ændret for nyligt. Det har været tilfældet i mange år, at du ikke kan se TV2 udenfor en Yousee bredbåndsforbindelse, medmindre du har tilkøbt TV2 ude for 5 kr. om måneden.

Özcan, Yousee forum yousee
ENIG! Jeg regner med at YouSee selvfølgelig....da de er så kundevendte og kundevenlige...vil reducere vores regninger, når en væsentlig Dansk kanal pludselig forsvinder....så jeg har bedt om at få reduceret regningen med 20%....de er da rimeligt med de priser de holder sig...

PrebenHD skrev:

Omdømme 7
Badge +6
Det er som skrevet en bestemmelse fra TV2 at kanalen kan ses med You See bredbånd eller TV2 ude.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)