jeg mangler data NU!.

Hej.
Jeg har ikke mere data.
Hvordan tilkøber jeg mere NU?
/Erik

12 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det kan du ikke med "dansk" data . Du vil køre med nedsat hastighed til 1Mbit resten af måneden. Du kan kun købe data til at bruge i udlandet. Måske på tide, at overveje en større pakke?

Jeg skifter firma hurtigst muligt.
Tror ikke det er så godt, at Yousee laver telefoni, bliv ved det de kan!!
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der burde helt klart være mulighed for at købe mere data til brug i Danmark.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det kan man da også, se på mit You See, der er extra pakker der kan tilkøbes.

Hvordan?
Jeg kan ikke se den feature.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Se under tillægspakker.

Beskriv gerne vejen dertil
Omdømme 4

Badge +3
Jeg kunne heller ikke finde det, men godt det er muligt.

Omdømme 3

Badge +3
 Der står dette under tillægspakker:

1 GB Ekstra DataHar du brug for lidt ekstra? Med 1 GB ekstra Data får du automatisk 1 ekstra gigabyte data at gøre godt med for kun 30 kr. pr. måned. Perfekt til dig, der lige surfer lidt ekstra på mobilen hver måned.
Levering sker med det samme.
Ingen binding.

3 GB Ekstra DataHar du brug for lidt ekstra? Med 3 GB ekstra Data får du automatisk 3 ekstra gigabyte data at gøre godt med for kun 50 kr. pr. måned. Perfekt til dig der surfer meget på mobilen, og bruger fx Youtube ofte.
Ingen binding.

10 GB Ekstra DataHar du brug for lidt ekstra? Med 10 GB ekstra Data får du automatisk 10 ekstra gigabyte data at gøre godt med for kun 100 kr. pr. måned. Perfekt til dig der surfer meget på mobilen, og bruger fx Youtube ofte.
Ingen binding.

Tak.
Hvordan finder jeg så de der tillægspakker?
Omdømme 4

Badge +3
Jeg kan stadig kun finde udenlandsk data.

Omdømme 3

Badge +3
 Når du er logget ind, selvfølgelig med Mobil Log In, kan kan det ikke undgås at få øje på i kolonnen i venstre side. Står listet nedenfor udlands Data.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)