Svar

Jeg kan ikke logge ind i "Mit YouSee" og den vil ikke "genkende mig"

Jeg skal skifte adgangskode.

Jeg er logget ind på helt normalt. Så klikker jeg på "mit yousee"., så får jeg beskeden "

Du kan desværre ikke anvende det login, du har indtastet, til at få adgang til Mit YouSee.

Hvis dit login normalt virker til Web-tv, er årsagen, at det er et Web-tv-login, du har anvendt, og det virker ikke til Mit YouSee.

Har du tv, bredbånd eller telefoni fra os, kan du dog sagtens logge ind på Mit YouSee. Du skal bare bruge dit YouSee Login i stedet.

Så tænker jeg" jeg prøver at gendanne mit password" ved at bruge funktionen : få tilsendt password". Men det vil ikke godkende hverken mit email, telefonnummer eller det brugernummer, der står på min månedlige faktura.

Jeg tænker så, at jeg skriver en besked til kundeservice. Kvitteringsbesked "tak for din email. Vi har travlt, så du hører fra os om 10 dage". Men jeg får aldrig en kvittering i min mailboks på at de har modtaget den.

Hvad stiller man op i sådan i en situation, når yousee ikke er til at komme i kontakt med, medmindre man skal ringe i daglig arbejdstid og vente i kø i 20 minutter?

Nb. Jeg har prøvet det samme på 2 forskellige netværk, 2 forskellige computere, 2 forskellige browsere og 2 forskellige operativsystemer.

icon

Bedste svar af joern 16 februar 2015, 11:10

Når du er logget ind på YouSee Forum, skulle du prøve at se oppe i højre hjørne. Der burde stå dit navn under "Mit YouSee".

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når du er logget ind på YouSee Forum, skulle du prøve at se oppe i højre hjørne. Der burde stå dit navn under "Mit YouSee".

Jeg fandt ud af.

Der findes 2 typer af MitYousee.

Når jeg er logget ind på musik, får jeg vist Mine indstillinger.

Når jeg kligger på denne bliver jeg smidt videre til Mityousee - der åbenbart ikke matcher det login jeg har, når jeg er mobil.

Hvis jeg bruger det site vil det ikke godkende mig som kunde.

Så når man kigger på det udefra er jeg både kunde og ikke-kunde på det samme site og med samme login, id og mail.

Hvis jeg derimod går ind direkte på mobil.sitet først kan jeg godt logge ind.

Problemet ligger altså i, at når jeg logger ind 1 sted og trykker på indstillinger bliver jeg sendt til et andet miljø.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)