Jeg forsøger at tilføje mit trådløse netværk til min ny lg adroid telefon

Jeg har netop købt en LG G3S D722 og er i gang med opsætning af denne. Men - jeg kan ikke tilføje mit trådløse netværk. Når jeg har været igennem proceduren, beder den om adgangskode flere gange, og så sker der ikke mere. Den verificerer for derefter at bede om adgangskode. Samtidig fortæller den at internet ikke er tilgængelig for HP-printeren (som også kører trådløst). En gang i mellem fortæller den så, at der er autentificeringsproblem? Og sådan gentager den sig selv ustandselig.

Min kode er rigtig.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Susanne1

Jeg vil anbefale, at du gendanner din Homebox til fabriksindstillinger og forsøger igen. Her kan du læse, hvordan du nulstiller boksen: Nulstil Homebox

/Ajla

Tak for tilbagemelding. Nu er alt vist prøvet. Min homebox har været slukket og derefter nulstillet. Telefonen har været gendannet til fabriksindstillinger med de besværligheder, det medfører - manglende kontakter osv. Intet har hjulpet. Sælgeren fra butikken ringede forleden i anledning af noget andet, så jeg fik selvfølgelig en snak med hende om, hvad der kunne gøres.

Så nu er der vist kun en ting tilbage, nemlig op i butikken, og så skal den vist sendes til reparation. Nu tænker jeg bare, om jeg synes, det er i orden. En spritny telefon skal jo ikke til reparation!

Både min tablet og min mands telefon er på vores wi-fi, så det er jo ikke vores forbindelse, der er noget galt med.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)