iPhone xs max med usb-c? | YouSee Community

iPhone xs max med usb-c?

Omdømme 5
Badge +2
Ja jeg ved godt at det er noget sludder, men det ved YouSee tilsyneladende ikke. Jeg har flere gange gjort opmærksom på fejlen via fb, men annoncerne er åbenbart så "Håndlavede", at websmedene ikke uden videre kan søge og rette fejlen.
https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/apple/iphone-xs-max/#variant/841/service/ys_fri_10gb

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej nuber2

YouSee Forum er ikke den ideelle platform at melde direkte feedback på, da det er et bruger til bruger forum, hvor du ikke kan forvente svar fra YouSee.

Når det er sagt, så tager jeg tråden her med videre, så vi kan få fulgt op på det 🙂
Omdømme 5
Badge +2
Hej Kasper
Når nu du er så venlig at fortælle mig, at dette ikke er "den ideelle platform", kan du så fortælle mig, hvilken vej man så kommer i kontakt med jer, når I har dummet jer. Jeg har hverken tålmodighed til jeres telefonsluse eller tiltro til jeres mailsystem.
Jeg har fået en varierende grad af positive svar på henvendelser (5) om samme på jeres facebookside (kan så absolut anbefales for et godt grin), dog uden at det har ført til, at fejlen er blevet rettet alle steder.
Tak for dit svar, jeres skrivere har stadig ikke rettet fejlen for iPhone XS max. (15/10 15:48)
Omdømme 7
Badge +7
Som kunde er der så vidt vides 3 muligheder, Telefonisk, Via kontakt formularene, og på deres Facebook.
Omdømme 5
Badge +2
Har prøvet facebook igen igen igen igen. Det virkede ikke. Kontaktformularen har efter sigende ikke den store effekt. Og jeg gider ikke deres telefonkø, den er ikke et teleselskab værdig,
Omdømme 5
Badge +2
Min første henvendelse var 22/9 og se: Allerede nu er opslagene omkring de nye iPhones rettet til, så der enten står lightning eller slet ingenting 🙂
Omdømme 7
Badge +7
Hej Kasper
Når nu du er så venlig at fortælle mig, at dette ikke er "den ideelle platform", kan du så fortælle mig, hvilken vej man så kommer i kontakt med jer, når I har dummet jer. Jeg har hverken tålmodighed til jeres telefonsluse eller tiltro til jeres mailsystem.
Jeg har fået en varierende grad af positive svar på henvendelser (5) om samme på jeres facebookside (kan så absolut anbefales for et godt grin), dog uden at det har ført til, at fejlen er blevet rettet alle steder.
Tak for dit svar, jeres skrivere har stadig ikke rettet fejlen for iPhone XS max. (15/10 15:48)

Hej igen

Kontaktindgange som Radiomanden f.eks. nævner, som du så også har prøvet, men det er også for at nævne det i forhold til andre, der skulle komme forbi tråden her 🙂

Jeg beklager ventetiden for rettelsen og du skal have tusind tak for at gøre os opmærksomme på det 🙂
Omdømme 5
Badge +2
Hej Kasper
Det ville så være interessant, hvis I fik så meget styr på butikken, at jeres support faktisk begyndte at virke (overkommelig telefonkø med overskuelig callbackfunktion, kvalitetssikring af jeres håndtering af indkommende kundemails, generel kvalitetssikring af jeres systemer og alle de andre tiltag, JP burde have søsat forlængst.
Tak for dit svar, Kasper,
Pt er den eneste pålidelige vej til at kontakte jer gennem Facebook. Nok fordi FB ikke er et af jeres hjemmestrikkede systemer.
/ebbe
Omdømme 5
Badge +2
Nu var der ellers lige ryddet op iiPhone og USB-C indholdet i opslagene på yousee hjemmeside (indholdet kan dårligt kaldes reklame), men skrivedrengene har åbenbart ikke fået ryddet op i de dokumenter, de kopierer fra.
Jeg har skrevet det på yousee Facebook, men uden reaktion.
Skal jeg mon over apple, før yousee lærer noget?
https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/apple/iphone-xr
Omdømme 7
Badge +7
Hej Ebbe

Nu var der ellers lige ryddet op iiPhone og USB-C indholdet i opslagene på yousee hjemmeside (indholdet kan dårligt kaldes reklame), men skrivedrengene har åbenbart ikke fået ryddet op i de dokumenter, de kopierer fra.
Jeg har skrevet det på yousee Facebook, men uden reaktion.
Skal jeg mon over apple, før yousee lærer noget?
https://yousee.dk/mobil/mobiltelefoner/apple/iphone-xr

Hej igen

Jeg ved at dette er meldt videre også - beklager fejlen.

Besvar