Spørgsmål

Iphone 7: Mine SMS kommer frem til modtage, men jeg får fejl - ikke leveret

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har lige købt en Iphone 7 128MB for en uge siden og stort set hver gang jeg sender en SMS, så får jeg fejl, at den ikke er leveret - prøv igen, men modtager har fået den første gang.
Når jeg prøver igen, så bliver den modtaget dobbelt eller flere gange, alt efter hvor mange gange jeg forsøger at sende.
Jeg har forsøgt at skifte mellem WIFI eller alm net, men det gør ingen forskel. Det gør heller ingen forskel om der er god eller dårlig dækning
Det sker både med korte og længere besked.
Min telefon er ajour med IOS 10.1.1
Er der nogen bud på hvad der kan være galt? og hvordan jeg får det løst?
Takker

5 Kommentarer

Jeg har nøjagtigt samme problem...!!
Det problem har jeg også!!
Omdømme 2
Badge +1
Det er en fejl i softwaren til iPhone, der ser ud til at være rettet i test versionerne af ios 10.2. Færdig udgave kommer nok i starten af december
Jeg har samme problem - er ved at blive sindssyg- har haft min telefon til rep. uden held, snakket med Apple-support og utallige gange med YouSee men den gør det stadig :-( - håber virkelig at den nye opdatering hjælper, når den kommer!
Omdømme 2
Badge +1
mican76 skrev:

Jeg har samme problem - er ved at blive sindssyg- har haft min telefon til rep. uden held, snakket med Apple-support og utallige gange med YouSee men den gør det stadig :-( - håber virkelig at den nye opdatering hjælper, når den kommer!

Har stadigvæk ikke set fejlen i beta udgaven af 10.2 så det ser ud til at den kommer til at virke.
Rygterne siger den færdige udgave kommer i næste uge

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P