Spørgsmål

iPhone 7 med dårlig signal

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej,

Jeg har købt en iPhone 7 i jeres butik. Den virkede rigtig fint de første 2-3 dage.
Nu her til morgen har jeg rigtig svært ved at hente mails, tænker det er nok jeres net der er nede, så jeg hopper på WiFi og så kører det. Jeg skal på ferie og tager bilen til Hamborg, for at flyve videre. Undervejs bruger jeg Tomtom navigation på telefonen, det falder ud periodisk, men kommer igen efter 10-30 sekunder.
Da jeg krydser grænsen til Tyskland, forsvinder telefon-signalet helt og kommer først igen efter en halv times tid. Når jeg prøver at ringe, virker det kun ca. 50% af gangene, det kan selvfølgelig godt være fordi jeg kører på motorvej.
Nu er jeg så kommet til Ukraine og har købt mig et lokalt SIM-kort, det virker slet ikke. Den har forbindelse i ca. 5 min., så forsvinder hele signalet. Hvis jeg sætter SIM-kortet over i min iPhone 6, kører det hele som det skal.

Har I mon et godt tips til hvordan jeg kan få det til at fungere igen?

På forhånd tak.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er ingen videre kontakt til You See her, men der er sikkert brugere der ved hvad problemet kan være med din æble enhed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)