iPhone 6 og iPhone 6 Plus

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

• Ulf
  • Tidligere administrator
  • 755 kommentarer

Så kom der (igen) nye iPhones!

Vi har lavet denne tråd for at du altid kan finde nyeste spørgsmål og svar om dem - og selv stille dem, du synes mangler.

Vi fylder løbende information i denne tråd, efterhånden som både spørgsmål (fra jer) og svar (fra hhv. os og Apple) triller ind, så husk at abonnere, hvis ikke du vil gå glip af noget.

Spørgsmål og svar

Q: Hvornår kommer de til TDC og hvornår kan jeg bestille dem?

A: Du har kunnet købe de to nye iPhones hos os fra d. 26. september 2014. Du kan skrive dig op til at få vores nyheder om Apple her: http://privat.tdc.dk/kontakt/apple/

Q: Hvor store er skærmene på de to nye iPhones?
A: iPhone 6: 4,7"

iPhone 6 Plus: 5,5"

(iPhone 5S, til sammenligning: 4")

Q: I hvilke farver?

A: Silver, Gold og Space Gray

Q: Hvor meget lagerplads er der i de nye iPhones?

A: Begge modeller kan fås med 16gb, 64gb eller 128gb.

Q: Hvad koster den hos TDC?  

A: Du kan se alle priser på vores hjemmeside.

Q: Vil jeg kunne købe den med rateafbetaling?

A: Jeps.

Q: Kan iPhone 6 og iPhone 6 Plus køre 4G på TDC's mobilnet?

A: Ja. (Både 800mhz og 2600mhz). Tjek her, om dit abonnement indeholder 4G hos TDC.

Q: Hvad er NFC?

A: Near Field Communication (NFC) er en netværksteknologi som virker trådløst på korte afstande som oftest mellem 4 og 20 centimeter. Teknologien er baseret på RFID-teknologien. Formålet er levering af simpel, intuitiv og sikker kommunikation mellem elektroniske enheder. Eksempelvis kan en mobiltelefon med indbygget NFC anvendes som betalingsmiddel i en forretning. (Fra Wikipedia)

Q: Hvornår kommer iOS 8?

A: Den 17. september 2014.

iPhone 6 og 6 Plus leveres med iOS 8 installeret. Understøttede enheder er iPhone 4S og nyere, iPad 2 og nyere, iPad Mini og iPod Touch 5 eller nyere. Husk at downloade opdateringen via WiFi.

Q: Jeg vil gerne have alle de tekniske detaljer!

A: Klik her for at komme til Apples officielle specifikationssider

Q: Jeg er kunde i forvejen og vil gerne købe en iPhone på hjemmesiden, men det er lidt uklart hvordan jeg kommer videre ved abonnements-siden Trist humørikon
A: Når du køber en telefon online og er eksisterende kunde, så skal du bare vælge det nye abonnement du vil have og så vil dit abonnement blive ændret til det, du har valgt.

Bonus-Q: Får I Apple Watch?
Bonus-A: Det tør vi slet ikke sige noget om endnu!

Vi opdaterer løbende dette indlæg med spørgsmål, svar, og ny information - stay tuned!

16 Kommentarer

Omdømme 3

Jeg opdaterer det første indlæg med følgende info, fra vores driftsinformation:

Mobil omstilling virker ikke på iPhone med IOS8
I næste uge [17. september -Ulf] frigives IOS8 med en række nye funktioner. Desværre virker Omstilling ikke med den første release af IOS8. TDC har fejlmeldt dette og modtaget bekræftelse på, at funktionaliteten vil virke igen med IOS8.0.1.

Vi anbefaler derfor kunder, der anvender omstillingsfunktionaliteten, at vente med at opgradere, indtil iOS8.0.1. er klar. Der er i øjeblikket ikke en fast tidsplan for dette, men erfaringsmæssigt kommer første servicerelease 4-6 uger efter den initielle release.

/Ulf

I skriver man kan se priserne på jeres hjemmeside og linker der til, men

derinde står der ingen priser??

Omdømme 3

Hej Prikken,

Det har du aldeles ret i! Det skulle stå "Du vil kunne se", og ikke "Du kan" - jeg retter det med det samme. Sorry Trist humørikon

/Ulf
Hej Ulf.

Jeg blev skrevet op til iphone 6 plus ,64gb, og du siger vi kunne købe dem d.26 sept men var i butikken i Randers i fredags men der havde de ingen fået endnu...!! Hvor længe vil der gå endnu før vi får dem at se ?

Vh Jakob P Holme

Omdømme 3

Hej Jakob,

Det er træls at gå forgæves! Der står ganske rigtigt, at du vil kunne købe dem fra den 26. september, men traditionen tro er den første sending blevet revet væk, og vi venter nu på at få flere hjem. (Det gælder i øvrigt alle steder, der sælger iPhones, ikke kun TDC).

Der er altid vanvittigt meget rift om de helt nye iPhone-modeller, så hvis ikke du allerede har fået det gjort, så vil jeg anbefale dig at gå ned i butikken igen og blive skrevet op den model, du gerne vil have. Så kontakter butikken dig, når de får den hjem.

/Ulf
Hej

Jeg er skrevet op til en Iphone 6 PLUS 64 GB. Men jeg er lidt i tvivl om jeg kan nøjes med en 16 GB.. Jeg spiller en del (hayday og farmville) og de spil fylder jo.. Har også mange foto.. Hvad tror I? Og er der nogen der har en ide om, hvornår de mon kommer på lager igen?

Hilsen Sparmuttti

Hej

Hvornår tror I, at I får iPhone 6 64GB igen på lager?

Hvor lang ventetid tror i der cirka er?

Jeg har skrevet mig op til en nemlig.

Mvh.

Omdømme 3

Hej lfc4ever,

Det har jeg desværre ingen anelse om, da det kommer an på rigtigt, rigtigt mange forskellige faktorer, afhængigt af hvor og hvordan du har skrevet dig op. Hvis du har skrevet dig op til én i en TDC Butik, så er det nemmeste at tage fat i butikken og spørge - de har godt styr på deres egne ventelister Glad humørikon

/Ulf

Når man går ind på TDC hjemmeside kan man bestille iphone, men så når man til abbonnmentet, og når man har et abbonnment hos TDC, hvad skal man gøre? 

Og hvornår kommer iphone 6 igen i butikkerne, jeg er skrevet op og har prøvet at ringe, men hvergang man siger man vil ringes op, ringer de aldrig

Omdømme 3

Hej Mobiltelefoni,

Angående køb på hjemmesiden har jeg haft fat i vores online-folk og fået følgende svar:

"Når du køber en telefon online og er eksisterende kunde, så skal du bare vælge det nye abonnement du vil have og så vil dit abonnement blive ændret til det, du har valgt."

Angående iPhone i butikkerne, så er der desværre ingen vej uden om at tage kontakt til butikken direkte, da de selv har 100% styr på deres egen venteliste. Beklager!

/Ulf

Hej 

De ringer bare aldrig tilbage .. 

Hej

Der der mulighed for at status på egnes iPhone 6 reservering (iPhone 6 128GB Sølv) på jeres side, og evt. hvad nummer man er i køen.

På forhånd tak

/Mirabilis

Omdømme 3

Hej Mirabilis,

Desværre nej Trist humørikon Beklager!

/Ulf
I TDC butik er jeg nummer 1 på liste siden september - iPhone 6 plus 128 har været tilgængelig i ugevis på TDC netbutik. Hvorfor får butikkerne ikke telefoner til de kunder der er på venteliste??
Hej,

Jeg er ved at lave en prissammenligning af iPhone 6S, hvor jeg tager udgangspunkt i danske teleselskaber. Jeg vil gerne have TDC med i denne oversigt, men jeg kan ikke finde et direkte link til jeres iPhone 6S. Er den nye iPhone 6S ikke en del af jeres sortiment endnu, eller er det bare mig, der ikke kan finde frem til den rigtige side?

Det er denne oversigt, jeg gerne vil have jer med på: http://i6pris.dk/iphone-6s-pris/

Fejl  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P