Så kom der (igen) nye iPhones!
Vi har lavet denne tråd for at du altid kan finde nyeste spørgsmål og svar om dem - og selv stille dem, du synes mangler.
Vi fylder løbende information i denne tråd, efterhånden som både spørgsmål (fra jer) og svar (fra hhv. os og Apple) triller ind, så husk at abonnere, hvis ikke du vil gå glip af noget.
Spørgsmål og svar
Q: Hvornår kommer de til TDC og hvornår kan jeg bestille dem?
A: Du har kunnet købe de to nye iPhones hos os fra d. 26. september 2014. Du kan skrive dig op til at få vores nyheder om Apple her: http://privat.tdc.dk/kontakt/
Q: Hvor store er skærmene på de to nye iPhones?
A: iPhone 6: 4,7"
iPhone 6 Plus: 5,5"
(iPhone 5S, til sammenligning: 4")
Q: I hvilke farver?
A: Silver, Gold og Space Gray
Q: Hvor meget lagerplads er der i de nye iPhones?
A: Begge modeller kan fås med 16gb, 64gb eller 128gb.
Q: Hvad koster den hos TDC?
A: Du kan se alle priser på vores hjemmeside.
Q: Vil jeg kunne købe den med rateafbetaling?
A: Jeps.
Q: Kan iPhone 6 og iPhone 6 Plus køre 4G på TDC's mobilnet?
A: Ja. (Både 800mhz og 2600mhz). Tjek her, om dit abonnement indeholder 4G hos TDC.
Q: Hvad er NFC?
A: Near Field Communication (NFC) er en netværksteknologi som virker trådløst på korte afstande som oftest mellem 4 og 20 centimeter. Teknologien er baseret på RFID-teknologien. Formålet er levering af simpel, intuitiv og sikker kommunikation mellem elektroniske enheder. Eksempelvis kan en mobiltelefon med indbygget NFC anvendes som betalingsmiddel i en forretning. (Fra Wikipedia)
Q: Hvornår kommer iOS 8?
A: Den 17. september 2014.
iPhone 6 og 6 Plus leveres med iOS 8 installeret. Understøttede enheder er iPhone 4S og nyere, iPad 2 og nyere, iPad Mini og iPod Touch 5 eller nyere. Husk at downloade opdateringen via WiFi.
Q: Jeg vil gerne have alle de tekniske detaljer!
A: Klik her for at komme til Apples officielle specifikationssider
Q: Jeg er kunde i forvejen og vil gerne købe en iPhone på hjemmesiden, men det er lidt uklart hvordan jeg kommer videre ved abonnements-siden

A: Når du køber en telefon online og er eksisterende kunde, så skal du bare vælge det nye abonnement du vil have og så vil dit abonnement blive ændret til det, du har valgt.
Bonus-Q: Får I Apple Watch?
Bonus-A: Det tør vi slet ikke sige noget om endnu!
Vi opdaterer løbende dette indlæg med spørgsmål, svar, og ny information - stay tuned!