Svar

iPad Air, hvordan installeres mobilt bredbånd

Hej

Min søster har lige fået en IPad Air og der er isat et Data SIM-kort. Når man går på Yousee.dk under mobilt bredbånd er der kun valg mellem forskellige modems. Hvad vælger man? Hvor går man hen?

/Lars

icon

Bedste svar af Radiomanden 22 juli 2016, 21:30

Når der kan isættes et kort, så kan den jo også bruge 3 eller 4G nettet. Modeller uden kort kræver en extern forbindelse fra Wi-Fi.

Jeres kan jo også bruges på Wi-Fi når i er hjemme, eller andre steder med trådløs forbindelse.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når der er et Sim kort i enheden, så kan den jo gå på 4G nettet ganske som en telefon gør, så hvad skal du med et Modem.?

Så har jeg nok bare misforstået noget. Jeg troede der skulle installeres noget software på Ipad' en før den kunne gå på 4G nettet, men det er så ikke nødvendigt kan jeg forstå?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når der kan isættes et kort, så kan den jo også bruge 3 eller 4G nettet. Modeller uden kort kræver en extern forbindelse fra Wi-Fi.

Jeres kan jo også bruges på Wi-Fi når i er hjemme, eller andre steder med trådløs forbindelse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)