Intet mobilabbonement

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej - når jeg logger ind på Yousee kan jeg kun finde mit bredbåndsabbonement, ikke mit mobilabbonement. Jeg tager på ferie imorgen og har brug for at få klarhed over betingelser i mit abbonenter i udlandet

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hent Mit You See Appen, så er der adgang.

Skal du til EU lande, så koster det 46 øre/minut for opkald, 10 øre/minut for modtage, 46 øre/Mb for Data.

Datapakke med 1Gb i EU kan købes for Kr 150.

Jeg har samme problem og har fået af vide af teknisk support at det er fordi mit mobil abonnement (som er oprettet for en uge siden) er oprettet forkert, som et gammelt TDC abonnement. Efter en time i telefonen, kom de frem til at de ikke kunne rette det og jeg kunne prøve at ringe til kundeservice når de åbnede igen! :/

Hej, jeg når jeg logger ind på yousee kan jeg kun finde min webmail men ikke min mobil, surt meget surt, da jeg ofte brugte min app til mobilen
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Log In til Mobil på Mit You See App er dit nummer og adgangskode.

Har jeg prøvet hundrede sytten gang uden det virker kun min webmail og den kode virker
Omdømme 3

Badge +3
Hvis ikke du kan logge ind med dit mobilnummer og adgangskode, som er det der skal bruges for at se det ønskede, så må du nok tage fat i support.

Du kan også be om en ny adgangskode hvis du har glemt den til Mobil log in.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)