Inkompetent TDC

• Deltager
  • 0 kommentarer
Synes lige jeg vil dele denne historie med jer...

1) Bestilte d. 1. April en ny telefon m. abonnement hos TDC, flyttede samtidigt mit tidligere nr. fra Telmore over til TDC, oprette bredbånd hos dem samt TDC TV.

2) D. 14. April kom telefonen, SIM kortet fungere ikke endnu - det vil først blive åbnet 2 uger senere - bevares, jeg havde stadig min gamle tlf. som virkede.

3) D. 23. April, TDC teknikkeren skulle installere bredbånd og TV. Han brændte os af, og efter at have ventet 8.00-16.00, ringede jeg til deres hårdt arbejdende kundeservice. Fik at vide at de havde oplyst en forkert dato, han ville først komme d. 24. April. Men de stoppede med at arbejde kl. 12.00 den dag, så det var ikke sikkert, at de kunne få det installeret.

TDC teknikkeren dukkede op kl. 12.00, og fik det installeret (Yah!)

3) 1. Maj - det nye SIM kort virkede fint, ingen problemer. Ringede til TDC for at hører hvad status var på min nr. flytning. Fik at vide at der var 'sket en fejl', og ordren var blevet slettet. De havde bare glemt at informere mig. Nuvel - det kan ske', de ville oprette mig igen til nr. flytning, og der vil gå en uge så ville det virke.

4) 7. Maj, ringede til TDC omkring status igen. Fik at vide at der var et andet problem med Telmore (min tidligere udbyder), så jeg skulle ringe til dem. Fik snakket med dem, åbnet mit telefon nr. hos dem igen, ringede igen til TDC, og de ville følge op på status og skrive/ringe til mig senere den dag....De ringede eller skrev ikke igen.

5) 8. Maj, kontaktede TDC igen, de havde ikke hørt noget nyt omkring min ordre, men ville ringe tilbage med det samme...De ringede eller skrev ikke tilbage. Fik samtidigt et brev fra TDC med at jeg skulle betale for mit ikke-funktionelle abonnement, og samtidig fik jeg et brev, at de ikke kunne flytte mit nr. fra Telmore (en del af TDC) til TDC. Kontaktede kundesupport, som kunne konstatere at jeg ikke havde nogen ordre på nr. flytning.

Suk - nu opsiger jeg alt hvad jeg har af Mobil abonnement, mobil telefon, internet og TV hos dem - jeg har aldrig oplevet så inkompetent håndtering af en forholdsvis simpel ordre og ufattelig dårlig kundeservice. En virkelig dårlig oplevelse, og spild af tid.

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)