Svar

Ingen tjeneste på datakort

Badge +1
Jeg har modtaget mit datakort og umiddelbart ifølge det medsendte brev skal jeg bare putte det i min iPad og så gå amok.
Der er dog ingen tjeneste og jeg kan ikke rigtig finde ud af, hvad jeg gør forkert.

Der er heller ikke tjeneste, hvis jeg kommer det i en anden tablet jeg ved er indstillet rigtigt.
icon

Bedste svar af stineprehn 5 juli 2017, 08:30

Update: jeg har haft kontakt med yousee kundeservice, de siger at der er sket en fejl som gør, at deres arbejdsgang er blevet forsinket.

Kortet skulle være aktiveret den 29. Juni, men bliver det så først i morgen den 6. Juli.
Det var ikke muligt at rykke aktiveringen til i dag.

Jeg fik dog en mail til en medarbejder, skulle det ske at kortet ikke blev automatisk aktiveret i morgen omkring middag.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3
Har du modtaget en ordrebekræftelse med en dato for hvornår ændringen udføres?
Jeg fik et data SIM-kort til brug i en iPad flere dage før den dato, der var oplyst i ordrebekræftelsen, og i den tid stod der "Ingen tjeneste". Da datoen kom var kortet aktiveret automatisk, og nu stod der YouSee".

Hvis ikke må YouSee kundeservice kontaktes.
Badge +1
Altså der står at ordren udføres den 29. juni. Så jeg formoder det skulle være derfra.
Brevet med simkortet har bare været meget længe under vejs på grund af Post Nords arbejdsmorale.
Omdømme 7
Badge +3
Hvis SIM-kortet så ikke virker nu, og det ikke kan aktiveres på YouSees selvbetjeningsside, må der være noget galt, som YouSees kundeservice forhåbentlig kan rette.
Badge +1
Jamen jeg burde jo ikke skulle aktivere det manuelt. Fordi det er et datadelings kort.
(at jeg så har prøvet er noget andet)
Når man aktiverer et nyt kort, så lukker man jo det gamle.
Badge +1
Update: jeg har haft kontakt med yousee kundeservice, de siger at der er sket en fejl som gør, at deres arbejdsgang er blevet forsinket.

Kortet skulle være aktiveret den 29. Juni, men bliver det så først i morgen den 6. Juli.
Det var ikke muligt at rykke aktiveringen til i dag.

Jeg fik dog en mail til en medarbejder, skulle det ske at kortet ikke blev automatisk aktiveret i morgen omkring middag.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)