Spørgsmål

Ingen netværk

Hej

Min mobil kan ikke finde jeres netværk?
Den bliver ved med at "søge" eller så står der "ingen tjeneste"
Operatøre "valg af netværk" står til automatisk, data netværket burde stå som det skal, men der er heller ingen data forbindelse.
Hvad kan jeg gøre? Det er en Iphone 4s

8 Kommentarer

Problemet er løst :)
Omdømme 5
Badge +4
Hej castanja,

Super godt at problemet blev løst! :)

Hvad skulle der til, for at få gang i den igen?

Vh
Det var en kort glæde på 10 min hvor min mobil var på yousee netværk, nu står den og søger igen.
Omdømme 5
Badge +4
Hej igen,

Det var da irriterende, at den bliver ved med at søge!

Hvis du ikke allerede har forsøgt det, så vil jeg anbefale at du genstarter telefonen - det hjælper meget ofte på netop dette problem.

Hjælper genstart ikke, så tag et kig på vores dækningskort, hvor du kan se, om der skulle være en fejl i dit område :)

Vh
Ingen fejl i mit område, og mobilen er genstartet op til flere gange.
Skal jeg måske nul stille telefonen?
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du ikke er uden for, så prøv det. Nogen bygninger er så tætte, at signalet ikke kan komme igennem.
Omdømme 7
Badge +7
Er lidt forundret. Hvorfor er dette under "Arkivet"?
Omdømme 5
Badge +4
Hej igen,

Jeg har lige flyttet indlægget over i "mobil" :)

Slangefar kommer med et godt forslag, som kan identificere om problemet er dækningen eller ej. Hvis du lige er skiftet til YouSee, så tjek lige papirene igennem og se, om aktiverings-datoen står til i dag.

Nulstilling er helt sikkert også et godt forslag, men det er en god idé at lave en backup af billeder mm. så de ikke går tabt :)

Hvis dette heller ikke hjælper, så vil jeg anbefale dig at tage fat i vores kundeservice

Vh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P