Ingen netforbindelse | YouSee Community

Ingen netforbindelse

Vi har ingen netforbindelser på vores mobiltelefoner.
På hjemmesiden står der ingen driftsforstyrrelser!

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej hgh12

Jeg håber I har fået gang i jeres mobiler igen.

Nu meldte historien ikke om det var data eller voice/tale som der var problemer med, men jeg håber I har fået signal igen og fået afklaring.
Omdømme 2
Badge
Vi har samme problem. Efter en opdatering til nyeste software på vores Nokia 6.1 er forbindelsen til internet og sms væk (2 telefoner). Sms og telefonopkald virker fint. Det er tilsyneladende noget med at telefonen ikke kan se masterne.
Nokia har til dels meddelt at de er vidende om et problem, men mon ikke I som udbyder bør lægge et vist pres på dem for at få udrullet ny opdatering - som det er nu er smartphone blevet til dumbphone....
Omdømme 7
Badge +6
Det er der mange der åbenbart slåsser med, eks. har jeg en Nokia 8 liggende i skabet der heller ikke kan finde en skid mobildata forbindelse, selv efter at have den haft liggende i 2 timer og søge hvor jeg så en Blu-ray film i mens.

Så jeg er tilbage på min gamle Nokia C7-00 med Symbian Belle fra 2012, så kan jeg se hvad jeg finder på med den 8'er: Sælge den som en telefon der er uegnet til YouSee eller gemme den til brug hos en fremtidig potentiel anden teleudbyder.
Jeg kan bekræfte at der er kæmpe problemer med Nokia telefoner på Yousees mobilnet - vi har 2 telefoner i hjemmet som er "døde" (Nokia 7.1 og 7+) - det ved de godt hos Yousee, men de siger bare det er Nokias problem. Der er ingen mobildata overhovedet, hverken 3g eller 4g.

Det er tilsyneladende en inkompabilitet mellem Yousee og Nokia, som blev udløst af Nokias juni 2019 security patch (Android)
Jeg har siddet 2 timer med Nokias chat og forsøgt mange måder at løse det på - uden held.
Nu har jeg prøvet at bestille nyt sim kort hos Yousee, men tvivler på at det hjælper.
mere info
https://community.phones.nokia.com/discussion/49549/lost-all-mobile-data-connectivity-june-2019-update
Omdømme 7
Badge +6
Nå så er det jo en affaldstelefon man lige så godt kan aflevere på genbrugspladsen næste gang man skal forbi med affald, når Nokia ikke har lyst til at erkende at det er dem der har dummet sig gevaldigt.
Så var det da godt at jeg købte min 8'er brugt til en klækkelig nedsat pris.

Det skal da nok hjælpe gevaldigt på deres comeback når at de skider på dem der køber en af deres telefoner.
Omdømme 2
Badge
Vi har samme problem. Efter en opdatering til nyeste software på vores Nokia 6.1 er forbindelsen til internet og sms væk (2 telefoner). Sms og telefonopkald virker fint. Det er tilsyneladende noget med at telefonen ikke kan se masterne.
Nokia har til dels meddelt at de er vidende om et problem, men mon ikke I som udbyder bør lægge et vist pres på dem for at få udrullet ny opdatering - som det er nu er smartphone blevet til dumbphone....

Lige en opdatering.
Dataforbindelsen virker nu igen på begge telefoner, så de problemer der har været med opdateringen ser ud til at være løst (om det så er Nokia eller Yousee der har ændret noget kan jeg desværre ikke sige).

Besvar