Spørgsmål

IngeN mobilforbindelse i udland , Spanien.

Jeg har det mindste abonnement hos you see. Sidste år ved samme tid kunne jeg godt ringe til dk. Og min kone som jeg har med på ferie . Men nu siger mobilen , kun nødopkald, ingen mobil dækning, .??

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Alle abonnementer er med EU Roaming, er udlands telefoni aktiveret.? Er Roaming aktiveret.
Jeg mener at sidste år havde vi roming slået fra på ferie, fordi ellers stod den og brugte mobildata i baggrund til opdatering af apps, men vi kunne stadig ringe fra den.
vi har mobiler og tablet's på wi fi
har roming nogat med alm. Mobil telefoni at gøre ?
Omdømme 7
Badge +6
Hvis ikke man tillader Roaming, (udlandstelefoni), så kan den ikke bruges i udlandet, der jo heller ingen grund til at deaktivere Roaming for ikke at bruge Data, da det kan deaktiveres, eller Data Roaming kan deaktiveres.
Roaming afgift ophørte i øvrigt i midten af Juni sidste år.
Min kone og jeg har hver sin mobil med herned, de har samme problem at der kun er nøopkald til rådighed . På jonnas har jeg fundet frem til at slå roaming til , jeg kan ikke finde, i indstillinger på min huawei p10 hvor den skal slåes til / fra ?
Men begge mobiler er stadin kun til nødopkald ? Vh ole
Omdømme 7
Badge +6
Udover at Roaming skal være aktiveret, så skal udlandstelefoni også være aktivt, det skal gøres på Mit You See, det er ikke givet at det kommer til at virke, medmindre det er aktiveret når man er hjemme. Det tilrådes at dette gøres hjemmefra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)