Ingen mobildækning | YouSee Community
Svar

Ingen mobildækning


Glem det!

En genstart virkede...


Jeg kan hverken ringe ud eller modtage opkald.
Har skiftet fra telmore til YouSee for et par uger siden og alt har virket indtil i dag. Er det et generelt problem?

Kan jo ikke ringe og spørge...

Mobildata fungerer.

Mh

Lise
icon

Bedste svar af Radiomanden 2 august 2017, 15:46

Det er jo svært for os brugere at sige om der er et problem, det kunne tyde på at der ikke er et netproblem da der skrives at der kan gås på nettet, så det lyder som et problem med den anvendte enhed. Der kan prøves med en genstart/nulstilling, og se om der så opnås forbindelse. Hvis ikke må der ske henvendelse til You See.
Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er jo svært for os brugere at sige om der er et problem, det kunne tyde på at der ikke er et netproblem da der skrives at der kan gås på nettet, så det lyder som et problem med den anvendte enhed. Der kan prøves med en genstart/nulstilling, og se om der så opnås forbindelse. Hvis ikke må der ske henvendelse til You See.
Tak, pinligt! Nu har jeg genstartet. ?

Besvar