Svar

Ingen adgang til mobil data

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej, synes lige jeg vil dele denne mystiske oplevelse med alle, der evt. har oplevet samme problem.

Har haft Telenor mobil og Fullrate mobil (TDC mobilnet) og nu på TDC abonnement pga samlefordele.

Da jeg var på Telenor og Fulltate, var der ingen problemer med at komme på mobilt netværk for internetadgang uden for wifi netværk.

Med mit nye TDC simkort isat min HTC One S var der pludeselig ingen adgang.

Lidt søgnign på nettet gav forskellige forlsag til opsætning af parametre i menuen "Navne på adgangspunkt"

Nedenstående opsætning kom til at virke. Bemærk, at hvis "Name: TDC INTERNET" blev angivet som "Name: TDC Internet" eller "Name: TDC internet" virkede det ikke. Heler ikke med "APN type: internet", som var foreslået på flere fora.

Moralen er, at man skal prøve sig frem med store og små bogstaver og ord (fx "default" eller"internet") afhængig af, hvilket grej man bruger, og hvilken udbyder, man har.

Name: TDC INTERNET
APN: internet
Proxy: Ikke angivet
Port: Ikke angivet
Username: Ikke angivet
Password: Ikke angivet
Server: Ikke angivet
MMSC: Ikke angivet
MMS proxy: Ikke angivet
MMS port: Ikke angivet
MMS-protokol WAP 2.0
MCC: 238
MNC: 01
APN type: default

VH

Torben

icon

Bedste svar af tigerdyret2301 25 maj 2014, 08:31

Hej

Okay det lyder godt nok mærkelig men det er da en hjælp til andre... Blinkende humørikon

Tak for indput.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Okay det lyder godt nok mærkelig men det er da en hjælp til andre... Blinkende humørikon

Tak for indput.

Fremragende fantastisk vidunderligt arbejde Torben, det virkede også for mig.    

Mobildata virker ikke    var det jeg googlede og fik så dette geniale kvalitetssvar.    

Ingen adgang til mobildata    

Mobildata virker ikke.    er blevet til    sådan får man yousee mobildata til at virke.

Mange tak til Torben, proaktivt indlæg af højeste og af største kvalitet.

Hej igen Torben jeg glemte smiley

Mobildata virker ikke

Ingen adgang til mobildata

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8