Svar

Kan ikke sende sms kun modtage

icon

Bedste svar af Nemo3bil 8 august 2016, 21:13

Okay ja det vil jeg prøve har ellers været glad tdc kunde i snart 13-år med hometrio pakken men overvejer kraftig at skifte selskab

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du prøvet at genstarte din telefon?

Ja også tjekket rigtig SMS service nr
Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg har ikke mobil hos Yousee, men du har vel ikke noget udestående med Yousee på din mobil?

Nej vi har 5 mobiler og et data kort og vi har fået redigeret vores abonementer her for nylig også kom dette og den ene af børnenes mobil har heller ikke noget data selvom det står derinde på min side at vi skulle ha 10 gb og fri tale så jeg fatter ingen ting
Man kan ikke klage over yousee s kunde service for der er ikke nogen hvis man ringer ja så ka man sidde i kø i mindst 30 min og skriver man mail ka der gå op til 10 hverdage inden man får svar
Omdømme 4

Badge +3
Der er desværre meget travt med alle de TDC privat kunder, som er på vej over til Yousee efter sammenlægningen. Har du adgang til Facebook, kan du kontakte Yousee på deres Facebook væg. Det kan jeg se flere har held med.

Okay ja det vil jeg prøve har ellers været glad tdc kunde i snart 13-år med hometrio pakken men overvejer kraftig at skifte selskab

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)