Svar

Kan ikke oprette login til abonnement nr.2

Jeg har lige oprettet et ekstra YouSee mobilabonnement til min husstand.Forbindelsen er super men kan ikke oprette et login til selvbetjening med det nye abonnement.Når jeg forsøger kommer denne meddelelse.Er der nogen som kan hjælpeUdklip 10.JPG

icon

Bedste svar af joern 6 april 2016, 15:42

Prøv at kontakte YouSee for at, kunne evt. m der ikke findes en løsning. Din firmabetalt mobil kunne evt. omdøbes. Prøv 7070 4040.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
På samme måde som med  Mit YouSee, kan der heller ikke på YouSee Mobil etableres mere end et log in på YouSee Mobil.

Har selv mobilabonnement med familierabat, med de er oprettet i hvert sit navn, så både min hustru og jeg har et log in på YouSee Mobil.

Hej Jørn.Mange tak for dit svar.At det hænger sådan sammen var jeg ikke klar over.Fordi jeg bor alene kan jeg kun oprette i mit eget navn.Hensigten med to abonnementer er at jeg har en privat og en arbejdstelefon.Men nu er jeg så afskåret fra at komme ind på "Mit YouSee" med mit nye abonnement for at følge mit forbrug.Det primære for mig er at jeg kan logge ind og bruge "Bland selv abonnement" fordi jeg bruger mere data end taletid.Det kan jeg så ikke.Måske er løsningen at jeg hurtigst muligt finder mig en kone så der kan komme et andet navn på.(kun en spøg) Hvis der ikke kommer yderligere svar skal jeg nok senere klikke på "Accepteret løst tråd"

Omdømme 3

Badge +3
Prøv at kontakte YouSee for at, kunne evt. m der ikke findes en løsning. Din firmabetalt mobil kunne evt. omdøbes. Prøv 7070 4040.

Hej Jørn.Takker igen for svar.Jeg prøver at kontakte YouSee.

Omdømme 3

Badge +3
Har du prøvet med dit nye nummer og så den adgangskode du plejer? Altså ikke oprette nyt log in.

Hej Jørn.Ja jeg har prøvet med det nye nummer og den gamle adg.kode men det lader sig ikke gøre.Jeg har lige talt med YouSee kundeservice som vil sende mig en mail hvori jeg kan oprette et nyt login.Her i skrivende stund venter jeg på denne mail og håber det går i orden.Takker for at du har brugt tid på at svare mig.

Har lige modtaget en mail fra YouSee med et link (aktivt i 2 timer) til at oprette login.Det gik godt.Nu er der hul igennem.Sært at jeg ikke kunne i første omgang men nu virker det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)