Ikke fungerende webmail

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har, som så mange andre kunder, fået et kæmpe problem med min webmail, problemet er startet efter , at mit så glimrende TDC, blev til yousee. Siden da, har jeg overhovedet ikke kunne komme på min webmail, når jeg er på wifi i udlandet, får blot besked, at forbindelsen er mislykket, og kommer så tilbage til de enerverende reklamesider. Her sidst på en rejse til USA, hvor alle sider på google gik skarpt igennem, men på yousee var der stadig ikke hul igennem!! Min veninde, der var med på samme tur, har en anden teleudbyder, og hun kom straks igennem til sin webmail, helt uden problemer. Altså ligger fejlen hos youSee, men at dømme efter mængden af indlæg på dette forum, har masser af youSee kunder det samme problem, men åbenbart har youSee ikke evnen eller viljen, til at rette de fejl der er, så kunderne kan få det fulde udbytte af deres abonnement. Det ville være trist, om man skulle forlade sit teleselskab efter 42 år (under skiftende navne) men det kan desværre blive konsekvensen, hvis man ikke formår, at løse et problem, som mange af kunderne døjer med!

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Ja, der er stadig en del problemer for dem som har Mail hos You See, hvilket forståeligt er irriterende, har dog ikke selv haft Mail der i lang tid, bruger G Mail, det virker altid.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)